oleredv Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Så sitte eg her og lurer igjen. For ei stund sidan kjøpte eg meg ny skrivar med usb tilkobling. Det eg har merka no er at dersom eg set i gong ei utskrift mens eg sitte og surfar så går alt mykje treigare mens utskrifta pågår. Dette er enkelt å merke sidan eg sit på modem. Modemet er kobla til maskina ved hjelp av en seriekabel. Så det eg lurer på er koffor alt går så veldig treigt på nettet under utskrift? Ikkje verdens største problem, men det hadde vore kjekt om noken kanskje kunne ha noken teoriar....:smile: Lenke til kommentar
Nazrac Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Hvis du sitter på modem er du vel vant til at ting går treigt Lenke til kommentar
PIIIpower Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 kansje du har for liten cpu, eller for lite minne, slik at iexplore ikke får nok ressurser... Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 Quote: Hvis du sitter på modem er du vel vant til at ting går treigt Hehe.... er jo vant til at det går treigt, men det er derfor eg vil finne ut koffor det går endå treigare når dette pågår! Det får tross alt vere grenser for kor treigt det skal gå! Quote: kansje du har for liten cpu, eller for lite minne, slik at iexplore ikke får nok ressurser... Har ein Athlon 700 mhz med 640 mb minne... Skulle tru det holdt? Lenke til kommentar
runegri Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Du har sannsnyligvis en av de printerene som bruker datamaskinens prosessor for å behandle utskriften. Slike krever en del prosessorkraft for å skrive ut, og da er det helt normalt at alt går treigt. :smile: Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 6. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2002 Quote: Den 2002-07-05 20:19, runegri skrev:Du har sannsnyligvis en av de printerene som bruker datamaskinens prosessor for å behandle utskriften. Slike krever en del prosessorkraft for å skrive ut, og da er det helt normalt at alt går treigt. :smile: Er ikkje umulig det nei.... Men eg synes det er litt i meste laget.....:smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå