DesertGlow Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Superskjermtester, babethread-guru, høyt elsket moderator og nyforelskede oivind_dahle har i dag bestemt seg for å slutte som moderator på forumet. – Jeg må trappe ned datafokusen, sier den nye hundeeieren Øivind. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Synd for forumet, han var en dyktig moderator. (Kos deg med hunden og den utkårede, Øyvind ) Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 synd å miste ein så godt moderator som dahle, men han må vel få lov til ha eit liv han og. Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 En sorgens dag for Hw.no. Håper fortsatt du kommer med noe artige artikkler allikevel Øyvind. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Dette var seiøst skikkelig leit å høre, en av de best likte mderatorene her på forumet det er jeg sikker på! Håper du en gang kan komme tilbake som moderator og aktiv bruker en gang i fremtiden, kanskje når du er 80! Måtte lykken være med deg. TSP Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Takk til de som trivdes med meg som moderator. Ser gjerne at dere husker meg slik: (Vokteren over det vakre landskap) Endret 11. april 2005 av oivind_dahle Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Huff, dette var triste nyheter. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Welcome back Øivind. Blir mer jobb for moderatorene da, hvis dere ikke skal finne en ny? Lenke til kommentar
Daniel Hovden Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 hvem er det som blir etterfølgeren til Dahle da? Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 hvem er det som blir etterfølgeren til Dahle da? Noen direkte etterfølger vil det ikke være, men vi har noen brukere på papiret som vi vurderer og som har fått tilbud. Mer info følger når vi faktisk har noe konkret. Lenke til kommentar
Gilbert Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 "trappe ned datafokusen" "den nye hundeeieren Øivind" tsk tsk tsk... tenk å skylde på bikkjevoven. Tenker nok den nye kjæresten er skylden i dette ja! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Dette var da svært trist, men alikevel; får manne meg opp å ønske deg til lykke videre... Som stolt hundeier med mer (Håper at dette ikke har noe med bærbaren/hånden å gjøre ;D) Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jepp, meget synd at han er sluttet, da han var en av de som klarte å holde styr på "oss" uten å vekke det store oppstyret . Du vil bli savnet. Samtidig lykke til til arvtagern tom waits for alice Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Du får fortsette å henge her litt innimellom da, ikke stikke av helt. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Dette var synd, Øivind var elsket av oss alle. Men det er jo ikke verdens undergang, han er jo fortsatt medlem og kan fortsatt poste i babethreaden! Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Åja... Han må for all del fortsette og poste i Babethreaden!! Btw, ønsker Øivind lykke til med hund og kjæreste! Lenke til kommentar
b-real Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Trist å se at folk "får seg et liv" Lykke til Lenke til kommentar
Algron Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Synd Lykke til videre da! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Synes dette var veldig trist jeg. Sosialt liv er oppskrytt. Snakkes når du kommer krypende til korset... Neida. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 He he. gøy å være vanlig bruker igjen. Nesten som å komme til et nytt forum. Dog merker jeg at det er fler feilmeldinger her nå som jeg er degradert. Uansett gir jeg meg jo ikke. Jeg bare trapper ned Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå