Erad Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Nå har jeg dratt i gang amigaen igjen og det første spilet jeg prøvde nå var som samgt giana! er bare en ting som irriterer meg.. noen brett er helt klikk sånn som 20 og 29 brett og når jeg klarer 32 brett så begynner bare brettet om igjen! er det noen som i det hele tatt har et fullstendig spill eller blei dessa folka aldri ferdig med spellet før nintendo maniacsene stoppet spellet? commodore64 versjonen skal være fullstendig trur jeg! Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Eg har Great Giana Sister på Amiga,og har gjennomført det eit par ganger,så det er nok disketten din som er problemet! :smile: Men spillet er jo genialt! :wink: Lenke til kommentar
Mr.Hassan Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Hei! Har det ikkje.Men,huska at eg spilte spillet på Amigaen til ein kammerat :wink: Det var tider det.. Musikken til spillet var kul husker eg. Lenke til kommentar
Spaz Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Last ned den beste C64 emulatoren (VICE) her http://viceteam.bei.t-online.de/ og last ned C64 spill her http://www.c64.com/ Jeg har blant annet lastet ned Giana Sister. Husker at jeg på slutten av 80 tallet satt og spilte det hele tiden på commodore64, når jeg var på besøk hos fetteren min. Fikk vannblemmer av joysticken, fordi jeg spilte så mye. hehe Lenke til kommentar
Petrus Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Spilte litt Giana Sister her en dag. Kamerat som hadde gravd fram en god gammel c128. Det var tinger det gitt. Ingenting som er som en liten runde giana sisters og 1942 på en commodore med en DanJoy.. Lenke til kommentar
KjellM Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Eller hva med BlueMax da?? :smile: Det var tider det. Slapp ned bombene over husene..,bommet du såvidt så gjekk strømmen i husene..,genialt spill.. :smile: Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Jeg har kommet gjennom spillet både på Playstation og Commodore 64. Hvis jeg ikke husker feil var det 33 brett Lenke til kommentar
Erad Skrevet 5. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2002 playstation?? giana?? åssen går det ann da når det blei stoppa på amigaen? jeg fekk tak i en versjon der alle brettene funka og jeg klarte spellet.. på slutten var det en mega(tynn) diamant osså stod det get up giana.. the sun has frightened the dark eller noe sånt.. men det vare bare 32 brett.. kanskje på c64 versjonen det er 33 brett.. HUFF nå er jeg forvirra!!!!!! heh bruttern sitter og speller monopoly laga i AmigaBASIC.. hehe spellet er så dårlig så vi kan de første terningkastene utenat og får alltid de samma husene og gatene! gode gamle dager.. cometition pro stikka begynner og fuske og Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå