mortengutt Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hei, fant ikke no tråder om dette så håper på hjelp/oppklaring. Jeg har en S700 som jeg synker med PC via trådløst bluetoothadapter, og dette går fint bå de å sende og motta. Men i helga hadde jeg besøk av ei venninne og jeg skulle sende henne en mp3 fra min pc til hennes D500, men pc'en fant ikke noe D500 på lista si etter å ha prøvd maaaange gang. Derfor fant jeg ut at jeg skulle sende den til min S700 først, så via bluetooth fra min S700 til hennes D500. Dette gikk heller ikke, men med IR så gikk det fint (selv om det tok lang tid da). Men senere på kvelden skulle jeg prøve å sende over et bilde til henne igjen, og da fant min S700 hennes D500 på bleutoothlista. Vet ikke om dette ble forståelig, men er det bare det at bluetooth på D500 er veldig ustabil, eller er det problemer å sende filer over fra andre mobiler og PC til D500? På forhånd takk for utdypende og forklarende svar Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Kanskje hun hadde glemt å sette på "telefonens synlighet: på" for uten den vil ikke andre mobiler finne D500. Men når du skal synce med D500 over PC og du hadde sikkert lagt til din S700 fra før av så må du legge inn D500 manuelt ved å søke etter nye enheter hvis du har Service Pack 2 på datamaskinen din. Btw, bluetooth på min D500 har ikke vært no ustabil som jeg har merket, men å legge til enheter på datamaskinen og sånne småting er no dritt! Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Den var på og alt skulle være i orden, men likevel gikk det ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå