Peacock Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jadde tenkt å kjøpe denne cpu kjølerene fra Microplex Link: kjøler Men jeg har uv-katoder i kabinettet mitt og har merket at det skal veldig lite til for at de skal bli overdøvet fra annet lys. Det jeg lurer på er om noen vet hvor mye lys som kommer ut av denne, isåfall om den kommer til å overdøve uv-lyset. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Ja, vil jeg si. Jeg hadde en vifte bak, den overdøvet alt. Tok ut leds'a og det ble mye finere. Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Er disse 2 de samme? Tenkte jeg skulle bestille meg en sånn jeg og, men siden jeg har grønt lys inni passer ikke blått.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Det er den samme ja.. Synes da blått og grønt passer helt fint sammen! Lenke til kommentar
xcase Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 du kan eventuelt montere en bryter for ledsa i vifta.. så kan du slå av lysene i vifta uten å slå av vifta.. funker fett.. Lenke til kommentar
Peacock Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 jaha...tenkte at led`sa fikk strøm fra samme ledning som vifta og at man ikke kunne slå de av... xcase: har du denne kjøleren? Lenke til kommentar
Zetec Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 ...men hvorfor kjøpte vifta med lys når du ikke trenger det, når du kan kjøpe samme uten lys billigere? Men nå har jeg heller aldri handla fra Microplex, har vel kanskje med lojalitet å gjøre.. Min lojalitet ligger opp til nærmeste 10 krone Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 den viften var jo nice, har ei sånn ligenes, bare at vifta er svart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå