Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) er ute etter trådløse kontrollere til xboxen min, har kikket litt rundt på nett og la spesielt merke til neo s er det noen som har noe erfaring med enten den trådløse neo s eller den vanlige neo s med kabel ? Endret 11. april 2005 av Slettet-80wCWpIM Lenke til kommentar
Jeeep Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 Jeg lurer akkurat på det samme, noen som har noe erfaring med den typen kontroller. Står mellom den og en fra logitech, men har hørt noen har hatt litt problemer med den fra logitech, styrespakene gir ikke "full styrke" på bil spill osv... Lenke til kommentar
Mørbradbiff Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 jeg tror det er den med kabel broder'n har. Min mening er at den ikke er noe spessielt behagelig å holde i. Er litt mindere en den minste standard pad'en til ms... jeg er ikke 100% sikker på at dette er denne jeg har prøved... Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 17. april 2005 Del Skrevet 17. april 2005 (endret) Jeg har Logitech sin trådløse. Pluss: -Sinnsyk levetid på batteriene (Bruker duracell) -Kan slå av vibrasjonen -Formen/Størrelsen Minus: -Fungerer ikke under fullauto i Halo2 (Hakker, virker som om den ikke klarer å sende et konstant signal over tid kun i dette spillet) -Prisen Endret 17. april 2005 av EskimoBob Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå