Gå til innhold

Kordan får æ dame..?


xeos

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Han forklarer nerdenes store sex-appetitt på denne måten:

 

– Tenk på det. Hvis disse mennene er slik jeg var, ble de mobbet som barn. Trolig forble de ukysset til de var 23 år gamle. Nå har de penger og makt, og kvinner synes det er pirrende. Jeg skal love deg at nerdene vet hvordan de skal utnytte situasjonen

 

 

LOL :grin: LOL

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-05 17:03, yummy skrev:

Husk at det er det indre som teller. I allefall 15 - 25 cm..... :wink:


Beste tips for å skaffe seg dame: dra på byen. Drikk moderat, kle deg ordentlig. Vær høflig - og best av alt: bli en GENTLEMAN! Slikt liker damene.


Ikke fokusér på puppene. Drit i tåpelige sjekketriks - vær deg selv og smil! Sørg for god hygiene både her og der, og bruk moderate mengder av ordentlig etterbarberingsvann. Det du finner på Rema er ikke akkurat tingen...

Tips: jenter liker at skrittet og dalstroka innafor er barbert. :wink:


Bruk litt tid på dama. Ikke spinn avgårde for å få henne til sengs. Før du drar på byen: ta en høyrehåndssolo eller to. Da blir du litt mindre sex - fokusert. :wink:


Har du langt hår? Sørg for at det er _stelt_, eller klipp deg. Finn en maskulin frisyre som står godt til ansiktet ditt. Stikk innom en damefrisør. De _kan_ det der... :wink:


Og til slutt: ikke bruk kontaktannonser, nettet, eller liknende. Får du ikke napp, får du heller finne ut hva du gjør feil. Har du en god venninne - spør henne! Og ikke bli sur om hun forteller deg noe du ikke setter pris på. Det kan hende du trenger det.


Sikt deg inn på din egen aldersgruppe. Ikke for stor aldersforskjell - det blir bare rot.


-yummy-



 

HAHA, for noen dumme forslag Yummy, det der kommer aldri til å funke!!!

 

Jeg ville heller gått for den "hyper-kristne-medlem-i-sekt-kjerringer". Det er et kjent faktum at de er den kåteste delen av deres halvdel av rasen!

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-15 17:49, Milla skrev:

Tja... den artikkelen gjelder 'voksne nerder i USA' da


 

Og ikke CS-lamere fra Norge...?

 

Tips; Ikke bruk latterlige sjekketriks. Ikke utøv mannsjåvinistisk oppførsel, om dere vet hva jeg mener. Ingen dårlige vitser. Vær deg selv, sånn mer eller mindre. (I så stor grad som er trygg for omgivelsene. :grin:

 

 

 

For mitt vedkommende, funka nettet helt greit. (To måneder sammen på onsdag, gitt.)

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-16 18:44, Anders Leipsland skrev:

btw så er Quart festivalen en meget positiv ting
:grin:


 

Du nevnte noe om at du var opptatt pga. dansing en dag på Quart'en...?

 

Hyggelig? :wink:

 

Tillegg; Jeg traff forresten fire piker jeg hadde chattet med en tid. Meget hyggelig. Chatting er absolutt en fin måte å bli kjent med folk på.

 

_________________

"Test everything. Hold on to the good." (1. Tessalonians 5:12)

Mvh,

Tore Jakob Haugen

 

[ Denne Melding var redigert av: the_ruthless på 2002-07-16 19:40 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...