Gå til innhold

Kordan får æ dame..?


xeos

Anbefalte innlegg

Stiller under samme kategori som "Åssen finne jobb..."

 

Såh, kan dere nærder her på forumet hjelpe en stakkars innesluttet datafantast med hvordan man får lokket en dame til seg? :roll:

 

Noen datakyndige der ute med slike erfaringer!??

 

Del dem med de trengene! :smile:

 

 

 

 

 

 

[ Denne Melding var redigert av: xeos på 2002-07-05 01:27 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei Mr. Hassan.

 

Etter å ha prøvd diverse er jeg helt enig i at det er det indre som teller. (selv om bra innpakning

i og for seg bare er et pluss.)

 

Det var bare mer en litt ubehagelig opplevelse jeg hadde selv med ei som var 15 år eldre enn meg og som satt i rullestol viste det seg. :smile:

Lenke til kommentar

* Ta med deg en venne gjeng og dra til by'n finn en dritta full dame og lokk henne med. Ikke bli for dritta selv.

 

* Finn en klubbe og slå ned en du finner på din vei og dra henne hjem etter håret. Slik som de gjorde i gamle dager. Den tiden de ikke hadde pc og mobil ol. men måtte sende brevduer. ( Det kan jo virke??? Hvem vet )

 

* Ellers finne du deg en alenemor. De er vist villige som bare det har jeg hørt. Det er vist bare litt dritt med ungen. Den kidnapper du bare og selger som en slave til Kina. Og så må du få vent av kjerringen fra såpe serier.

 

Det er tre morro tips fra en som aldri har prøvd de før. Men jeg forventer meg svar!!!

 

:grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Heheheheh takker.

 

Men så mener jeg at det er litt feil å spørre her så det er 98% nerder. De er jo ikke beryktet for å dra damer. Ikke helt det samme å dra med seg den heftigste bærbaren på by'n. Tror du blir stemplet med en gang.

 

Men fra morro til alvor da.

 

Dra på by'n treff folk. Ikke prøv å dra henne rett i seng med gang du ser en. Ha det gøy ikke sitt og stir. Ikke stress slapp av. OL.

 

Men et tips ikke prøv deg på venners exer. Ikke lurt.

:grin: :grin: :grin:

Lenke til kommentar

Husk at det er det indre som teller. I allefall 15 - 25 cm..... :wink:

 

Beste tips for å skaffe seg dame: dra på byen. Drikk moderat, kle deg ordentlig. Vær høflig - og best av alt: bli en GENTLEMAN! Slikt liker damene.

 

Ikke fokusér på puppene. Drit i tåpelige sjekketriks - vær deg selv og smil! Sørg for god hygiene både her og der, og bruk moderate mengder av ordentlig etterbarberingsvann. Det du finner på Rema er ikke akkurat tingen...

Tips: jenter liker at skrittet og dalstroka innafor er barbert. :wink:

 

Bruk litt tid på dama. Ikke spinn avgårde for å få henne til sengs. Før du drar på byen: ta en høyrehåndssolo eller to. Da blir du litt mindre sex - fokusert. :wink:

 

Har du langt hår? Sørg for at det er _stelt_, eller klipp deg. Finn en maskulin frisyre som står godt til ansiktet ditt. Stikk innom en damefrisør. De _kan_ det der... :wink:

 

Og til slutt: ikke bruk kontaktannonser, nettet, eller liknende. Får du ikke napp, får du heller finne ut hva du gjør feil. Har du en god venninne - spør henne! Og ikke bli sur om hun forteller deg noe du ikke setter pris på. Det kan hende du trenger det.

 

Sikt deg inn på din egen aldersgruppe. Ikke for stor aldersforskjell - det blir bare rot.

 

-yummy-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...