JV Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Jeg sliter med å få fikset en feil i siden min. Det ser bra ut i IE og FF men ikke opera. http://80.202.217.66/hasselvika.net/ Har ett lite problem i IE også... border-bottom vises ikke hvis siden dekker hele skjermen (eller mer)... ser fint ut om siden ikke inneholder så mye tekst at den dekker en full side... Jeg syns å huske en side som ble nevnt her en gang som kunne vise hvordan en side ville se ut i de forskjellige browserne, men jeg klarer ikke å finne igjen adressen... noen som vet av den siden? -JV- Endret 11. april 2005 av JV Lenke til kommentar
JV Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Hmm.. vanskelig å forklare. Har ikke mulighet til å legge ut noen bilder heller akkurat nå... Det vises godt om du sjekker både i IE/FF og i Opera... blir glippe i de øverste hjørnene mellom header og hovedinnholdet... om det sier noe Lenke til kommentar
Mira Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Er litt vanskelig å se hva som er feil når du ikke viser hvordan du vil at det skal være? Du får den ikke til å vises korekt i èn nettleser? Lenke til kommentar
JV Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Joda... ikke tenk på den feilen ang. bottom-border i IE.. det er en "bonus" feil Sjekk siden i IE eller FF... sånn skal det se ut... opera tryner helt Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Problemet JV mente, var at i Opera, blir alt under headeren forskjøvet litt ned og til høyre - av en eller annen grunn. Vedlagte screenshots fra Opera og Firefox. IE genererer siden likt som Firefox ang. dette problemet. EDIT: Byttet om så det nå er riktig med Opera og Firefox Endret 11. april 2005 av AfroDude Lenke til kommentar
JV Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Takk for screenshots Afrodude.. men det skulle vært opera på det øverste bilder og firefox på det nederste... Lenke til kommentar
JV Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Ingen css/html-freaks som finner ut av dette? Jeg kan ikke helt skjønne hva det skal være.. har sett meg litt blind nå... Setter stor pris på hjelp... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå