ahpadt Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 www.wowszene.de Rull litt nedover. Likte de fleste bortsett fra human sin. Syntes liksom at de skulle ha kjørt "armorstilen" helt ut, og lagd den mer lignende paladin sin. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 ja human sin så ut som et dårlig laget lappe-teppet. Helt forkastelig spør du meg. surre noen bandasjer rundt en hest og kalle den epic mount LOL... Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 ja human sin så ut som et dårlig laget lappe-teppet. Helt forkastelig spør du meg. surre noen bandasjer rundt en hest og kalle den epic mount LOL... Syntes den så ganske nice ut jeg Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 hehe greit nok det! folk har forskjellig smak! mangfold er egentlig kult! Lenke til kommentar
Krims Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg synes mechano strider'n er kul jeg, også den nye pala hesten Også Ram'en...Faen jeg klarer ikke bestemme meg, jeg liker ALLE jeg Bortsett fra den ulven Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Likte de nye værene *begynner å spare med en gang* Lenke til kommentar
Krims Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Likte de nye værene *begynner å spare med en gang* Jeg er enig, de var drit kule Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Tsk, tsk, hva slags ridestil er dette da? http://www.wowszene.de/screens/?id=493 Man skal sitte rett i ryggen på en hest. Rett! Kirikiri Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Det er ingen som har sett warlock-epicen enda. Det screenshotet er fra en modell som har ligget i spillet over lang tid (hvis du mikser litt kan du få spillet til å vise deg andre modeller enn folk egentlig har). Ingen garanti for at det er slik den vil se ut neste patch. Det ser ikke ut til at noen har klart å få tak i den på test-serveren enda. Lenke til kommentar
Ciwie Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 (endret) Man skal sitte rett i ryggen på en hest. Rett! Undeads er aldri rett i ryggen ^^ Endret 12. april 2005 av Ciwie Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 damn! fet raptor! Raptor for teh win! Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Det er ingen som har sett warlock-epicen enda. Det screenshotet er fra en modell som har ligget i spillet over lang tid (hvis du mikser litt kan du få spillet til å vise deg andre modeller enn folk egentlig har). Ingen garanti for at det er slik den vil se ut neste patch. Det ser ikke ut til at noen har klart å få tak i den på test-serveren enda. Det bildet der er screenshot fra en test-server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå