Øsse Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Hvor lenge "varer" en katode (den de selger på 3DFXCool) ?? HAr hatt min i ca. en uke nå. ser ut som den begynner å lyse svakere allerede. Gjør det noen om de blir slått på og av ofte? Slik som vanlige lyspærer ? Lenke til kommentar
thomasr Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Tror de skulle vare noen måneder etter det jeg husker. Lenke til kommentar
Bartman Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Mener det var noen her som sendte en mail til microplex og spurte om hvor lenge en kald katode levde, og fikk som svar at de levde like lenge som en vanlig lyspære. Lenke til kommentar
Bøgge Bakken Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Som en vanlig lyspære. Lenke til kommentar
eUnaas Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 nei nei gutter... jeg har hørt at en katolbe skal væra i ca 2 år!!! (12000 timer eller noe) ...men alikevell synes jeg også at min katolbe begynner å bli svakere etter en månde Lenke til kommentar
PumpAction Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Les bruksanvisningen. Det sto 15000 timer på min! Edit: Kjøpt på netconnection. _________________ __________ PumpAction [ Denne Melding var redigert av: PumpAction på 2002-07-07 21:36 ] Lenke til kommentar
inz@ne Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 Quote: Den 2002-07-07 21:36, PumpAction skrev:Les bruksanvisningen. Det sto 15000 timer på min!Edit: Kjøpt på netconnection.___________________________PumpAction På min også sto det 15000 timer Lenke til kommentar
DJ-Sonic Skrevet 8. juli 2002 Del Skrevet 8. juli 2002 en kald katode lyser i ca 15000 t + - (normalt sett)men husk at også omformeren har sin virkning i dette, det kan være alt i fra fabrikasjons svakheter osv . den første jeg hadde lyste i ca 10 min og der viste det seg at det var omformeren som hadde tatt kvelden,og det skjedde med den andre jeg kjøpte også og den tredje virket ikke i det hele tatt. De 3 jeg har nå har stått og lyst i 2 uker i strekk uten å ha slått dem av og det ser endeligt ut til å virke og de lysene jeg bruker nå er de lysene jeg hadde fra punkt 1 , bare med nye omformere :smile: men et lite tips, sjekk lysene før dere kaster dem :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå