RBW Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Bærbar med subwoofer Asus lanserer nå modellen W2V med både subwoofer og 17-tommers bredskjerm. Maskinen er basert på nyeste utgave av Centrino-plattformen, Sonoma. Les artikkelen her Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Pent! hvorvidt man trenger en subwoofer på en bærbar kan diskuteres. Er spent på prisen derimot. Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Den såg bra ut. Ikkje så verst vekt heller. Lurer på om heile laptopen rister når subwoferen er i sving? :!: Lenke til kommentar
granhus Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 subwoofer? hahaha. tåpelig. Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Lekker, men gammelt nytt, Whitebox har levert subwoofer på noen av modellene sine i lengre tid... Nytten derimot kan diskuteres i det uendelige Endret 11. april 2005 av bK_Coder Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Og hva er den subben på`? Lenke til kommentar
ASUSNO Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Det kan jo nevnes at ASUS har subwoofer på W1 serien også, som har vært på markedet en god stund. Subwoofer er nok ikke noen ny idé i forbindelse med W2 nei. Prisen kan forventes å ligge rundt 22.500kr. Dette er en preliminær pris, og kan muligens endres noe når den blir tilgjengelig. Endret 11. april 2005 av ASUSNO Lenke til kommentar
knut Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Vi har også testet W1 her: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=9603 Husk også at W1 og W2 har 5 høytalere totalt, hvorav den ene er en "basshøytaler". Lenke til kommentar
Thelle Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Sikkert en fin maskin. Selv om jeg synes subwoofer er litt bortkastet plass og vekt, pluss at wxga er litt "gammel" teknologi. Får håpe den kommer med 8x dvd brenner med støtte for +, - og R9 (DL). Keeg out Thelle Lenke til kommentar
ASUSNO Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Skjermen vil være 17" WSXGA+ (1680*1050). Jeg har selv hatt mulighet til å leke litt med denne maskinen, og helt ærlig, gammel teknologi eller ikke, det er overhodet ikke noe å si på skjermen! Skarpt og bra bilde, jevn belysning, god kontrast etc. Synsvinkelen er vel bortimot 160grader. Får håpe den kommer med 8x dvd brenner med støtte for +, - og R9 (DL). Kan også legge til at det vil bli 8X DVD-brenner og DL. Endret 11. april 2005 av ASUSNO Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 um, er det bare jeg som får dårlige assosiasjoner med en dirrende boks så tett opp mot en aktiv harddisk? Lenke til kommentar
knut Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 um, er det bare jeg som får dårlige assosiasjoner med en dirrende boks så tett opp mot en aktiv harddisk? Så veldig dirrende er den ikke, men den klarer å gjengi lavere toner bedre enn maskiner uten "basshøytaler". Noe som gjør at man får fyldigere lyd. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg ser ikke helt behovet for slikt på bærbare, men høyttalerene kan godt bli bedre enn de som er på mange bærbare. Lenke til kommentar
Andhrim Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Skjermen vil være 17" WSXGA+ (1680*1050). Jeg har selv hatt mulighet til å leke litt med denne maskinen, og helt ærlig, gammel teknologi eller ikke, det er overhodet ikke noe å si på skjermen! Skarpt og bra bilde, jevn belysning, god kontrast etc. Synsvinkelen er vel bortimot 160grader. Får håpe den kommer med 8x dvd brenner med støtte for +, - og R9 (DL). Kan også legge til at det vil bli 8X DVD-brenner og DL. Hei Preben. Claw her, han som stod og siklet over Asus-standen din på TG i noen timer Heftig system dette her, men den (IMO) veldig lave batteri-levetiden ser ut til å være et skår i gleden her. Og for 22-23k kanskje man kunne tenkt seg x700-brikke, man da hadde vel batteri-tiden på dette dyret blitt enda kortere Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Den såg bra ut. Ikkje så verst vekt heller. Lurer på om heile laptopen rister når subwoferen er i sving? :!: hehe, ser for meg laptopen hoppe nermere og nermere bordkanten for og så hoppe derfra å ned på gulvet Men som sagt tidigere, hva er vitsen med en subwofer i en bærbar? Endret 11. april 2005 av citric Lenke til kommentar
martiol Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Den såg bra ut. Ikkje så verst vekt heller. Lurer på om heile laptopen rister når subwoferen er i sving? :!: hehe, ser for meg laptopen hoppe nermere og nermere bordkanten for og så hoppe derfra å ned på gulvet Men som sagt tidigere, hva er vitsen med en subwofer i en bærbar? Fyldigere lyd... Hvis man ikke vil bære med seg høyttalere på tur, er vel det bedre en den dritten som sitter i de fleste bærbare? Trenger ikke være så høyt... bare bedre. Endret 11. april 2005 av martiol Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Min Toshiba Satellite 5200 - 902 har Harman/Kardon høytalere med subwoofer.....en slags. Og det er alltid gøy å spille musikk for folk som sperrer øynene opp og sier "oj, så bra lyd!!". Bedre bass gjør underverker for dårlig laptop lyd. Det er ikke noe for å spille høyt i et rom å feste til, men det er bra lyd for å se på film, høre radio og sånt for den som sitter å jobber på maskinen. AKIRA Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hadde vært kult å kunne hørt Lenke til kommentar
ASUSNO Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Vi snakker ikke akkurat om et 12" bass-element her, så det er ikke noen grunn til å være redd for at PC'en skal hoppe av bordet. Faktisk ingen grunn til å være redd for at Sub-woofer'n skal ødelegge HD'en heller. Det er som nevnt tidligere en høyttaler med fokus på de dypere tonene for å få bedre bredde i lydbildet. Når det gjelder batteri/grafikk [Hei, hei Claw, og takk for sist], så spurte jeg akkurat vår lokale product-manager. Batteritiden er 2,5time, og guess what: Den vil komme med x700 grafikk, ikke x600! Lenke til kommentar
johnohod Skrevet 2. mai 2005 Del Skrevet 2. mai 2005 ASUSNO: Veit du noke om når den kommer til Norge? Har du noke gode argument for å kjøpe denne framfor Acer 8104? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå