Zemeckis Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Gleder meg til det første ingame bildet kommer. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Syns Need For Speed-spillene var bedre før jeg... Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg synest det hadde vært stilig om spillet hadde mange lyse baner med detaljért natur. Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Syns NFSU spillene var veldig bra, men det er jo ikke akkurat Need For Speed føler nå jeg da. Kanskje de burde ha kalt dem noe annet. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Synes at det egentlig er helt greit med by omgivelser men da skulle man ha hatt mulighet til å kunne kjøre litt ut på landet også...kanskje et bondemiljø mellom to større byer eller no?! Må også bli en del lysere med morgen dag dawn å kveld/natt. Hvis det blir by miljø så synes jeg at de bør lage det slik at man har fortau og slikt å litt fler snarveier enn det var i NFSU2. Fotgjengere hadde også vært en fordel som man kanskje kunne velge om man kunne kjøre ned eller om de bare hoppet unna slik at det ikke ble et voldelig spill... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg