Gå til innhold

Nytt Need for Speed-spill på vei (PC/PS2/Xbox/GC/GBA/PSP/DS)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
underground er nok bare en liten spinoff akkurat som porsche og MotorCity Online, når folk kommer over gatebilmiljøet kan vi nok suse langs landeveien med Lambourgini(rett stava?), ferrari, bmw, jaguar og alle de gode gamle bilene :)

(de kunne godt tatt med noen flere britiske biler dog)

Men fint med litt forandring også...ting kunne blitt værre, enda godt dem ikke lar oss putte leonlys og spinners på f.eks. ferrari :ermm:

Nah, Need for speed Porsche vil jeg heller si var en videre utvikling av serien, et av de beste bilspillene jeg har prøvd (spiller det enda).

Denne tittelen kan jo i alle fall bli bedre en Underground serien har vært så helt beksvart er det vel ikke.

Lenke til kommentar

Ingen tvil i kva spel som kjem først i rekka av NFSU:MW og Gran Turismo 4, trur faktisk det ikkje blir NFSU i det heile tatt :yes:

NFS: Porche er det beste NFS-spelet eg har prøvd per dags dato.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Hvor mange NFS spill er det gitt ut egentli, det er jo en del? men jeg synes at NFS: Porsche Unleashed er det beste spillet som er gitt ut hittil i NFS serien....Underground 2 likte jeg å litt , men du ble så fort lei av det spillet , konseptet på spillet ble litt for billig.....men jeg er litt skeptisk iforhold til det neste spillet i NFS serien, men tiden vil vise om det er nå bra eller ikke....

Endret av vivastar
Lenke til kommentar

Jeg vil ha litt fra de gamle NFS spillene og mye fra underground.

Å dra fra politiet med en styla Supra hadde vært mer konge enn å kjøre fra politiet med en Ferrari spør du meg :)

Var sånn jeg forstod de skulle prøve på jeg ihvertfall.

Lenke til kommentar
Vel jeg er litt skuffet, jeg hadde i alle fall håpet at de skulle tilføre noe nytt utenom disse "bymiljøene" som er i underground serien.

NFS er tross alt nådeløs kjøring på landeveien mener jeg.

Dette synes jeg og! Forhåpentligvis vil dette bli åpnere baner slik vi så i Hot Pursuit 2, og der solen har stått opp. Jeg er gørrlei av den konstante natten som hører til Underground miljøet... :thumbdown:

Lenke til kommentar
jeg trodde dette skulle bli litt mer oldschool NFS jeg.

Håper at de gjør slik som Tony Hawk-utviklerne, at de etter hvert kom med en ny måte å spille det på, for så å komme med en oppfølger, hvor man kunne velge om man ville spille klassisk THPS, eller av det nye konseptet (at man drar rundt omkring og plukker opp "oppdrag").

Altså, det jeg mener er at EA kunne introdusere et valg for spilleren in-game mellom et slags NFSHP (old-skool NFS), og NFSU (råning, og kjøring i byer mot andre rånere, med wonderbaum i ruta og neon under blikkboksen).

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Ingen tvil i kva spel som kjem først i rekka av NFSU:MW og Gran Turismo 4, trur faktisk det ikkje blir NFSU i det heile tatt :yes:

Du har totalt missforstått hva NFS-serien handler om hvis du samenligner det med GT4.

Og NFS: Porsche(staves med s) var spinoff fra serien, som i seg selv var et greit spill, men ikke et NFS-spill imo.

Lenke til kommentar
Leste nettop at det skulle være rundt 100 forskjellige biler med i spillet, noe som er veldig bra. :thumbup:

100 biler !!! :wow: kilde? :ermm:

leste først pressemeldingen nå *skammer seg*

Add in a dynamic open world, new gameplay and customization as well as tuners, supercars, muscles and sports cars and Need for Speed Most Wanted will be on every gamer's "must-have" list.

Ser at de skal ha med sport og superbiler også, det kan bli litt spennende. Japseblekk vs. europeisk kunst vs. amerikanske bensinsluk kan bli intressange løp ut av :)

Håper bare at de holder bilene litt i separate klasser med tanke på modding, grøsser av tanken på superbiler med neonlys og muskelbiler i full karbonfiber.

Lenke til kommentar

Du har totalt missforstått hva NFS-serien handler om hvis du samenligner det med GT4.

Og NFS: Porsche(staves med s) var spinoff fra serien, som i seg selv var et greit spill, men ikke et NFS-spill imo.

Eg samanlikna ikkje med GT4, men skulle eg ha eit bilspel ville eg mykje heller kjøpt GT4.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
En kan si mye positivt om Need for Speed: Underground

vel. en kan da jaggu si masse negativt også....!

skulle ønske meg den gode gamle NFS tilbake ja..

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...