Joachim_F Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Francis Ford Coppola har tatt en titt på Gudfaren-spillet fra EA, og er ikke særlig begeistret for det han har sett. Les artikkelen her Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hørtes ikke bra ut. EA kan ødelegge mye hvis de lager en standard fps utav dette. Bør nok bli mer som Mafia. Men så henvender ikke EA seg til FFC sin målgruppe heller. EA lager spillet til ungdom som ikke har hørt om filmene, navnet fungerer bare som oppmerksomhetskapende. Men hva vet jeg. Kanskje spillet blir fantastisk Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Dette er jo litt morsomt da. :!: Vi får no sjå korleis spillet blir. Spennande. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Kjedelig for EA da :!: Vis EA fucker opp denne lisensen, skal eg LE høgt av de Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Kjedelig for EA da :!: Vis EA fucker opp denne lisensen, skal eg LE høgt av de Og det klarer de sikkert med glans. Som med mesteparten av de andre spillene de spyr ut for tiden..... Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Mne ikkje still EA i feil lys no, dei har jo utgitt nokre gode titlar. Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Ja noen gode titler har de, men også utrolig mange som bare er oppgulp. Hvilke type spill skal Gudfaren bli egentlig? Ikke ren FPS håper jeg??! Lenke til kommentar
tåa Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Dette var sjokkerende. Har virkelig ikke Coppola fått vite noe om dette spillet før nå? Han burde jo være den første som ble kontaktet. Gudfaren-filmene er jo hans verk, og det burde i hovedsak være hans avgjørelse om et slikt spill skal lages eller ei. Dette er vel bare nok et eksempel på hvordan det går når kommersielle selskaper krever eiendomsrett på alt som kan skaffe dem penger. Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Alt EA tar i blir til bæsj. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Dette var sjokkerende. Har virkelig ikke Coppola fått vite noe om dette spillet før nå? Han burde jo være den første som ble kontaktet. Han sier ikke noe om når han ble klar over det, men han fikk åpenbart ikke vite det før Paramount hadde solgt rettighetene og utviklingen allerede var godt i gang. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Alt EA tar i blir til bæsj. De skal i hvertfall aldri få tak i meg Lenke til kommentar
Azper Skrevet 23. desember 2007 Del Skrevet 23. desember 2007 jeg syntes gudfaren var et bra spill jeg. En av de bedre "gta-klonene". Kult at man kan ta over butikker på forskjellig vis. Bilene er litt kjedelige da, en håndfull forskjellige gråbrune biler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg