Croacker Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 hepp! her er enda et problem for dere å bryne dere på =) jeg har AK73 PRO kt133 hovedkort.. i det siste har windowsen min (ME) begynte å klikke hele tiden (ulovlige operasjoner, blåskjermer, og CRC error med nedlastede filer og fullt av dll feil). Jeg bruker å falle ut av spill og rett uti windows og noenganger klikker det mens jeg ikke gjøre noe.. og har nylig kjøpt geforce 4 ti4400 kort, jeg satt det inni, starta opp, og jada! det gikk fint i 5 min før skjermen ble helt messed up!og verre var det at når jeg restarta, så var det fortsatt messed up på oppstarten! nåh.. pluss at jeg får blåskjermer hvis jeg prøver meg på clean install av for eks. win98 (som jeg vil ha tilbake) er dette et typisk HK problem? trenger desperat hjelp! må vite om jeg må kjøpe nytt HK eller ikke.. [ Denne Melding var redigert av: Croacker på 2002-07-05 01:28 ] Lenke til kommentar
Zofuzz Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Har du lasta ned de nyeste VIA chipset driverne? Systemer basert på VIA-chipset har noen ganger en tendens til å være litt ustabile med default windows drivere... Lenke til kommentar
Croacker Skrevet 4. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2002 ja, jeg har lastet ned alt det nyeste, innen bios for både gf4 kortet og HK.. jeg har lest mange andre poster og jeg syns SELV at det er et HK problem.. men er ikke sikker :sad: ingen andre som vet for sure? Lenke til kommentar
Stian B. Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Har du prøvd uten Geforce 4 kortet innstallert? (visst du har tilgang til annet grafikkort)Fungerer det da? Evt. at Geforce 4 kortet blir for varmt når du kjører store 3D Spill(Ikke god nok kjøling)Har faktisk vore borti det.Kjøpte ny større vifte til det.Fungerte bra etterpå. Og at HK har de spenningen det skal ha. Kjør et test program som sjekker "voltage" og div.andre kjekke ting. Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 7. juli 2002 Del Skrevet 7. juli 2002 Søk på dette forumet etter en tråd om Geforce som jeg har svart på se også på: http://www.geforcezone.com/cgi-bin/yabb/Ya...;num=1020566493 Dette er mest sansynlig et problem som skyldes at kortet ikke passer skikkelig i AGP porten, og den beste løsningen er å levere det tilbake og få ett nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå