Daytona* Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg har bygget minn HTPC med bruk av dette kabinettet og er godt fornøyd med utførelse og design. Her kan vanlige Atx hovedkort benyttes og jeg har valgt en MIST 500w strømforsyning som er meget støysvakt. De 2 60mm viftene bak i kabinettet støyer litt men jeg har valgt en cpu kjøler med 120mm vifte som er meget støysvak og lager nok sirkulasjon i kabinettet,da kan en eller begge disse viftene bak kobles fra og strømforsyningen drar da ut luft i kabinettet. harddisk kasettene kunne med fordel vært dempet med gummi Skinner/klosser DISPLAYET som er i kabinettet har jeg ennå ikke fått til å virke ,er det noen som kan fortelle hvordan man får dette til å fungere ,jeg har tilkoblet både strøm og koblet displayet til parallelporten bak på hovedkortet. Lenke til kommentar
ting1 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Du må følge instruksjonene som er på silverstone sine sider. Kort fortalt: Riktige instillinger for paralell porten i bios. Drivere og et program, jeg bruker Lcd Smartie. Det er en pdf fil du laster ned eller noe på produkt siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå