Gå til innhold

bedre SE lader?

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har erfart med mine to SE telefoner at Laderen blir dårlig og vanskelig for å lade etter et par mnd bruk, noe som jeg tror flere her på forumet har erfart.

Laderne er dårlige, å derfor lurte jeg på om noen vet av eller har en bedre lader enn den orgniale Sony Ericsson laderen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kan tenke meg at det er en løs vakkel i bunnkontakten som gjør at du opplever dårlig kontakt. Det har iallefall vært slik med mine E/SE-telefoner (har hatt MANGE av de). Noen ganger hjelper det å skifte lader, andre ganger hjelper det å skifte telefon og/eller eventuelt å lirke litt på laderen.

Lenke til kommentar

Min erfaring er at i 90% av tilfellene der brukeren opplever dårlig kontakt har de tatt ut pluggen på feil måte.

Om man river pluggen rett ut av telefonen istedet for å "brekke" den nedover vil enten bunnkontakten på telefonen løsne etterhvert eller de to mothakepluggene på selve laderen.

Er vel ikke så mange alternativer til disse laderne da de alle skal inn i samme bunnkontakt, men på de nye SE telefonene som kommer f.o.m. nå vil det være en ny ladeplugg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...