Gå til innhold

Hva hører du på i musikken?

diversity

Anbefalte innlegg

Jeg hadde samme heldagsprøve som bakemesteren, og da hørte jeg på TMVs Frances the Mute, og spesielt L'Via. Jeg blir helt fascinert av gitaren, og det er egentlig det eneste jeg hører på (teksten er vanskelig :p).

Ellers hører jeg mye på The Clash, og da gjelder kun at sangen er catchy (som alle sangene er).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ellers hører jeg mye på The Clash, og da gjelder kun at sangen er catchy (som alle sangene er).

Hmm, The Clash er jo geniale på detaljer. Bare hør på London Calling (albumet, altså), de får det til å høres veldig basic ut, men likevel såpass detaljert. I hvert fall noe av det jeg hører etter når jeg hører på The Clash. :]

Lenke til kommentar

Det går litt ann på humøret hva jeg hører på. Om jeg vil konsentrere meg, og høre på teksten, få med meg meningen med sangen. Eller om jeg bare vil slappe av og høre på deilige melodier og rytmer. For det meste så hører jeg på teksten. Men det er veldig viktig at teksten passer til musikken.

Lenke til kommentar

Det varierer veldig fra gang til gang.

Av og til hører jeg spesielt på et instrument, f.eks gitar eller trommer, andre ganger på helheten og oppbyggningen, av og til på rytmen (f.eks når jeg hører på windows to the soul av steve vai) osv..

Pleier ikke å følge med på teksten så veldig mye.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...