Gå til innhold

Litt om tilsetningsstoffer.


hainz

Anbefalte innlegg

Jeg liker godt å lese innholdsfortegnelser på mat, parfyme, sjampo, godteri, potetgull o.s.v.

 

Mange kule ingredienser som hadde vært kult å eksperimentere med. Hvor kult er det vel ikke å lage sjampo MED vitamin E og nutri-ceramid og kamomille?

Eller en egen parfyme?

 

Så til problemet: Hvor kjøper man "the good stuff"?

 

Det er jo letter lettere å lage Amfetamin hjemme enn en toro sausmix. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Viss du driver og spørr etter oppskrifta på amfetamin, på ett offentlig forum? Da bør du virkelig ryke og reise din rannværing!

:wee:

Lese først, ketchez, _så_ svare :p

 

----

 

Hobbybutikker har vel noe, f.eks forskjellige luktekstrakter til såpe/parfyme, fargestoffer, smaksstoffer og noen få rene stoffer, som sitronsyre og druesukker til mat...

Lenke til kommentar

Ja, amfetamin greiene var jo bare tull da.

 

Menne er jo ikke druesukker og sitronsyre jeg vil ha da, er jo riktig sjanger da, men ikke så veldig eksotisk synes jeg.

 

Jeg tror nemlig selv at jeg villevært en stooor oppfinner hvis jeg hadde hatt de rette ingrediensene, mulig lest litt for mye Roald Dahl som liten. (georg og den magiske medisin :p)

 

Er vel ganske teait da men, har alltid hatt den drømmen. Jeg elsker å eksperimentere med mat og obskøre drinker men vil litt videre.

Lenke til kommentar

Vel for å fylle folk litt inn her så her en en slags "meritt-liste":

 

Laget bomber og fyrverkeri med div. resultat av sortkrutt og ugressalt

 

Hjemmelaget sjokolade, jelly shots, og øl-is

 

Hjemmelaget hårgele

 

Drinker som inneholder omtrent alt som man finner i et kjøkken fom kan fortæres.

 

Smart drugs: gelatinkapsler fyllt med div, naturmedisin og legemidler i relativ lovlig grad. (koffein, ginseng, biloba o.s.v)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...