hainz Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg liker godt å lese innholdsfortegnelser på mat, parfyme, sjampo, godteri, potetgull o.s.v. Mange kule ingredienser som hadde vært kult å eksperimentere med. Hvor kult er det vel ikke å lage sjampo MED vitamin E og nutri-ceramid og kamomille? Eller en egen parfyme? Så til problemet: Hvor kjøper man "the good stuff"? Det er jo letter lettere å lage Amfetamin hjemme enn en toro sausmix. Lenke til kommentar
Clerion Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Dette var jo interessant Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Viss du driver og spørr etter oppskrifta på amfetamin, på ett offentlig forum? Da bør du virkelig ryke og reise din rannværing! Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Viss du driver og spørr etter oppskrifta på amfetamin, på ett offentlig forum? Da bør du virkelig ryke og reise din rannværing! Hvis du hadde giddet å lese gjennom ordentlig, så hadd du sett at det ikke var det han spurte om Lenke til kommentar
svamp Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Viss du driver og spørr etter oppskrifta på amfetamin, på ett offentlig forum? Da bør du virkelig ryke og reise din rannværing! Lese først, ketchez, _så_ svare ---- Hobbybutikker har vel noe, f.eks forskjellige luktekstrakter til såpe/parfyme, fargestoffer, smaksstoffer og noen få rene stoffer, som sitronsyre og druesukker til mat... Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Har prøvd Toro pakker men har ikke prøvd å lage Amfetamin så kan ikke fortelle deg hva som er lettest Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Damn it, misforstod jeg? Leste jo faktisk første innlegget og jo... Jaja ^^ Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Damn it, misforstod jeg? Leste jo faktisk første innlegget og jo... Jaja ^^ Eid. Lenke til kommentar
hainz Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Ja, amfetamin greiene var jo bare tull da. Menne er jo ikke druesukker og sitronsyre jeg vil ha da, er jo riktig sjanger da, men ikke så veldig eksotisk synes jeg. Jeg tror nemlig selv at jeg villevært en stooor oppfinner hvis jeg hadde hatt de rette ingrediensene, mulig lest litt for mye Roald Dahl som liten. (georg og den magiske medisin ) Er vel ganske teait da men, har alltid hatt den drømmen. Jeg elsker å eksperimentere med mat og obskøre drinker men vil litt videre. Lenke til kommentar
hainz Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Vel for å fylle folk litt inn her så her en en slags "meritt-liste": Laget bomber og fyrverkeri med div. resultat av sortkrutt og ugressalt Hjemmelaget sjokolade, jelly shots, og øl-is Hjemmelaget hårgele Drinker som inneholder omtrent alt som man finner i et kjøkken fom kan fortæres. Smart drugs: gelatinkapsler fyllt med div, naturmedisin og legemidler i relativ lovlig grad. (koffein, ginseng, biloba o.s.v) Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Alt du trenger er gastromat og vann. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Så til problemet: Hvor kjøper man "the good stuff"? Apoteket? Lenke til kommentar
hainz Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Tja, apoteket ja, prøvd litt der med Heksemel og sånn hehe. Ville hjulpet med en oversikt over hva som kan skaffes der da uten resept. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå