Gjest Slettet+1242 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hei. Vi harfor tiden ent norskprosjekt på skolen, hvor vi selv får velge om vi vil skrive artikker, eventyr osv. Det skal være på minst 4 sider Jeg tengte jeg skulle skrive en historie om en Melkemann. Detter er ingen vanlig melkemann. Han dreper nemlig på jobb Han dreper ikke på ruten sin, og det er ikke noe mønster her, what-so-ever. Det skal være en sykolog (haha...vet ikke hvordan det staves) med i bildet, og historien skal slute med at han ringer på sykologen sin dør. Vet ikke hva jeg skal skive på de resterende 3 1/2 sidene...gidd å hjelp meg, folks Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 gidd å hjelp meg, folks Gidd å være litt mer sløv da, finn på noe selv. Gjør dine egne lekser.. Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Fire sider? Hørtes mye ut. Bruk halvannen linjeavstand. Det skrives forresten psykolog. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) gidd å hjelp meg, folks Gidd å være litt mer sløv da, finn på noe selv. Gjør dine egne lekser.. Bla bla bla, stian. Om du ikke har noe mer nyttigt å si, kan du bare være stille. Fire sider er ikke lite, og jeg er ikke kjent for å ha fantasi på ca 1000 heller. Nr4: Ja 4 sider er heidundrane mye. et blir lit for lett å se dobbel linjeavstand, men takk for fårsøket Endret 13. april 2005 av Slettet+1242 Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ikke dobbel, men halvannen. Det ser penere ut i tillegg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1242 Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Ikke dobbel, men halvannen. Det ser penere ut i tillegg. Tror ikke det blir aktuelt..fortsatt for lett å se..sørger får å doble mellomrommet når jeg har avsnitt....jeg tengte mer på hjelp som i historien..har denne ene ideen, og det er vel det ..har klart å skrive ca 2/3 av en a4 nå, men det mangler fortsatt mye Takk for svar Nr4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå