Glufsa Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) jeg har tnkt å kjøpe en data med pci-e, amd processor og et ok skjermkort til spilling og 512mb minne. jeg har dvdrom og hd fra før. svar fort Endret 11. april 2005 av avas_2 Lenke til kommentar
hainz Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jaja, lykke til . Poenget med posten er? Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Kanskje en ide å skrive hvor mye penger du har tenkt til å bruke på dette. Du bør kjøpe 1024MB ram i stedet for 512. Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Jaja, lykke til . Poenget med posten er? jeg trenger tips til kjøp Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) jeg trenger tips til kjøp Hvis du trenger tips så må du nesten si hvor mye penger du har tenkt til å bruke. Blir litt dumt å komme med et tips til 10000 kr hvis du bare skal bruke 5000 kr. Skal du ha kabinett,psu,ram også? Ut i fra innlegget ditt blir det umulig å hjelpe deg. Endret 11. april 2005 av Morten K Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 jeg trenger tips til kjøp Hvis du trenger tips så må du nesten si hvor mye penger du har tenkt til å bruke. Blir litt dumt å komme med et tips til 10000 kr hvis du bare skal bruke 5000 kr. Skal du ha kabinett,psu,ram også? Ut i fra innlegget ditt blir det umulig å hjelpe deg. jeg skal ha psu og ram, ikkje kabinett Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 lag ein ny post, der du skriver kva du skal ha og kor mykje du skal bruke på den Lenke til kommentar
OnetroM Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Jeg blir oppgitt over folk med sånne innlegg. Hva i all verden forventer du/dere å få av hjelp når hverken topic eller tekst inneholder noe fornuftig. Skal kjøpe bil, hjelp meg fort! Har et problem, noen som kan hjelpe?! Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg