Nobrains Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Jeg har hatt en laptop fra whitebox i snart 2 år nå. Når jeg fikk den kom den med feil (defekt wlan) men jeg orka ikke sende den inn siden jeg var i førstegangstjeneste da. Jeg sendte mail og sa fra om problemet en en liten tid etter jeg fikk laptopen da. Noen måneder gikk og så fikk jeg enda et problem, viftene gikk på maks hele tiden og GPU var litt ødlagt(den lagga intenst i spill hvert 3min ca) Jeg sendte laptopen til retur 10.11.04 og fikk den igjen Januar en eller annen gang. Da fungerte Wlan og viftene som de skulle men GPU var 99% føkka. Ca 5 sekunder i hvilketsomhelst spill som brukte 3D ble det mer og mer artifacts til hele skjermen var uleslig og maskinen hang seg opp. 3D mark fikk hele maskinen til og låse seg etter få sekunder. Jeg ble ganske forbanna da, de hadde visst skifta ut hovedkortet men ikke testet maskinen etter det. Jaja... så skulle jeg sende laptopen tilbake, men reperatøren/supportmannen var syk så jeg fikk aldri noe RMA eller liggnende(Dette var i februar05). Det endte med at jeg ikke fikk sendt laptopen til Whitebox før Mars og da såklart bare en uke før TheGathering startet(fikk ikke brukt min laptop der da...) For 2 ukersiden(ellerno) så fikk jeg laptopen tilbake og det første jeg gjorde var og kjøre 3Dmark, laptopen klarte den og jeg pustet lettet ut. I går så skulle jeg installere mitt TV kort som er intigrert i laptopen, det viste seg selfølgelig og være defekt. Jeg har ikke kontaktet Whitebox ennå, jeg måtte bare få ut litt frustrasjon her. Jeg har også spørsmål om noen av rettighetene mine. Jeg har sendt laptopen to ganger til retur, det blir en tredje nå. Jeg har betalt for transport min vei hver gang, nå som jeg skal sende den for tredje gang blir det vel en 300kr sammenlagt. Det er sure penger for meg og betale når de ikke klarer jobben sin, har jeg noe krav og få disse pengene dekt ? Egentlig skulle jeg vel også kanskje hatt krav på en erstatningslaptop mens de reparerte min?(jeg trenger ikke det da...) Nå skal ikke jeg prøve og lære disse amøbene jobben sin, men det må vel være mulig og teste laptopen etter du har reparert den FØR du sender den tilbake? - Det føles mye bedre nå som jeg har fått ut frustrasjonen min, klarte det til og med uten stygge ord! Er det noen som har tips/råd eller bare trøstende ord til en ganske-sint-nerd ? Endret 11. april 2005 av Nobrains Lenke til kommentar
sjoko Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Hei. Jeg vill ha hevet kjøpet, krevd penger for transporten og sett etter en annen maskin! Du får sikkert mer maskin for pengene nå enn for 3-4 måneder siden *EDIT* Skrivefeil Endret 11. april 2005 av sjoko Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Er vel 3 ganger på samme feil? Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Hei. Jeg vill ha hevet kjøpet, krevd penger for transporten og sett etter en annen maskin! Du får sikkert mer maskin for pengene nå enn for 3-4 måneder siden *EDIT* Skrivefeil Er jo egentlig fornøyd med maskinen om den hadde fungert, men har jo ikke noe mot og få hevet kjøpet. Men dette er jo snakk om snart 2 år etter handel og dette er tredje gang det er feil, men det er jo ikke samme feil. Stiler meg i tvil om jeg noen gang hadde sett noen penger om jeg hadde hevet kjøpet, har ikke whitebox masse problemer(klager?) Endret 11. april 2005 av Nobrains Lenke til kommentar
sjoko Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg ville krevd å få snakke sjefen og håpet på det beste iallefall... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå