Gå til innhold

beste skjermkort i norge


Glufsa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3D labs kort er ikke til spilling, bare for at de koster mest så er de ikke best. (Dere finner link til noen tester i skjermkortguiden min, se signatur)

 

Skjønner ikke at folk enda tror 3Dlabs kortene er de beste. De er for Maya osv - ikke spill.

 

Det som gir mest for pengene er Geforce 6600 GT til under 2000 kr. (Radeon X800 XL er også et meget godt kort til bare 2500 kr.)

Lenke til kommentar
GeForce 6800 Ultra og Ati X850XTPE er nok best.

I spillytelse ja, men ikke best i kateogoriene:

- støynivå

- proffesjonell 3Drendering

- strømforbruk

- driverstabilitet

- til serverbruk

- for Shuttle

- "mest for pengene"

- for gjennomsnittsnordmannen

- for bedrifter

osv..

 

Det er umulig å si hva som er "best" når trådstarter ikke oppgir "til hva". Ingenting er best i alle kateogoriene samtidig så han må i så fall spørre om forslag til et bra kompromiss etter sine egne kriterier.

Lenke til kommentar
GeForce 6800 Ultra og Ati X850XTPE er nok best.

I spillytelse ja, men ikke best i kateogoriene:

- støynivå

- proffesjonell 3Drendering

- strømforbruk

- driverstabilitet

- til serverbruk

- for Shuttle

- "mest for pengene"

- for gjennomsnittsnordmannen

- for bedrifter

osv..

 

Det er umulig å si hva som er "best" når trådstarter ikke oppgir "til hva". Ingenting er best i alle kateogoriene samtidig så han må i så fall spørre om forslag til et bra kompromiss etter sine egne kriterier.

jeg har skrevet seinere i inlegget at jeg vil ha til spilling

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Jeg har et skjermkort som jeg mener er Best i norge, kan selge det for 20.000 kroner om du vil ha det ;)

 

6800Ultra

X850Xt

Hey... Eg sjekka på internett, der stod det at det skjermkortet ditt kostet rundt 5.000... ikke 20.000 :hmm:

 

så tror ikke noen vil kjøpe d for 20.000 :nei:

Endret av Ingiz
Lenke til kommentar

Trodde jeg skulle le meg ihjel når jeg starta å lese denne tråden, før jeg oppdaga at posten var "pretty darn old" ja, som de siste postene påpeker, rofl*

 

Btw: Faen teknologien flyr, når man for noen måneder siden syntes 6800 Ultra/X850XT PE var den feteste singel kort løsningen man kunne få, og man sitter idag med en "bismak" i kjeften hvis man kjøper de kortene :D -det- hadde hvertfall jeg gjort ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...