allax Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hei. Jeg skal kjøpe meg en mp3-spiller, og arbeider med å finne en spiller som dekker mine behov. Jeg håper dere der ute kan hjelpe meg med noen tips... 1. Spilleren må være flash-basert, ikke harddisk 2. Lyden kan godt ha middels kvalitet 3. Lyden må ikke være så lav at man har problemer med å høre noe i f.eks. et fly, med to par ørepropper koblet til. 4. Den bør ha mulighet til å kunne ta opp direkte til mp3-format, og kunne ha minimum 7-8 timers opptak i tale-kvalitet (med mulighet for overføring til PC) 5. Det er greit å ha mulighet til å kunne lytte til radio og ta opp radio direkte til mp3. 6. Det bør være en line-in inngang med mulighet til å koble til ekstern mikrofon eller cd-spiller eller liknende, som kan lagres direkte til mp3 (med mulighet for overføring til PC). 7. Batterikapasitet bør minimum være 10-15 timer. 8. Spilleren bør ikke ha sære batterier, men kunne bruke standard AA eller AAA oppladbare batterier. 9. Det er kjekt hvis spilleren er praktisk å ha i bukselommen, men dette er ikke noe krav. Alle andre ting er ikke så viktige. Håper dere vet om noen spillere som passer med mitt behov. Takk for alle tilbakemeldinger! Lenke til kommentar
allax Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 Her var det ikke mange svar. Jeg har funnet at iRiver 700/800 må være den som best fyller kravene. Er det noen som eier en iRiver 700/800? Hvordan er erfaringene? Hvor lang tid kan man ta opp med 44.1kHz og 128kbps på 512MB? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå