pr0xy H4xx0r Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 eg er intressert i å bli med i ien cs 1.6 clan, eg er litt skilla, spiller litt pcw med venner og 2-4timer public hver dag, har mic som fungerer og har ventrilo. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 eg er intressert i å bli med i ien cs 1.6 clan, eg er litt skilla, spiller litt pcw med venner og 2-4timer public hver dag, har mic som fungerer og har ventrilo. mhm. Vi er ein klan på 4 medlemmer, tre her frå Gamer.no. Høyrest bra ut, legger deg til på msn så får vi sjå. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 LOL ? :S lagde ikke du en klan nettopp? :S Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 den ble oppløst Lenke til kommentar
LuRiOuS Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 eg er intressert i å bli med i ien cs 1.6 clan, eg er litt skilla, spiller litt pcw med venner og 2-4timer public hver dag, har mic som fungerer og har ventrilo. mhm. Vi er ein klan på 4 medlemmer, tre her frå Gamer.no. Høyrest bra ut, legger deg til på msn så får vi sjå. Ble du med i deres klan? Hvis ikke kan du gjerne joine min! Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Er det meg du meinar sidan du quto meg? Eg er med i ein clan eg, men takk allikevel. Lykke til med klanen, kanskje vi skal ta oss ein pcw eingang. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 har fortsatt ikke klan Lenke til kommentar
LuRiOuS Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Er det meg du meinar sidan du quto meg?Eg er med i ein clan eg, men takk allikevel. Lykke til med klanen, kanskje vi skal ta oss ein pcw eingang. Nei, det var ikke deg jeg mente... Jeg mente han pr0xxy h4xxor fyren... Blir du med ellr? Men ja, vi må ta en PCW en gang Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Er det meg du meinar sidan du quto meg?Eg er med i ein clan eg, men takk allikevel. Lykke til med klanen, kanskje vi skal ta oss ein pcw eingang. Nei, det var ikke deg jeg mente... Jeg mente han pr0xxy h4xxor fyren... Blir du med ellr? Men ja, vi må ta en PCW en gang kan bli med eg, visst da er ein seriøs clan Lenke til kommentar
13Marius37 Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 http://www.Xenther.net #Xenther @ Quakenet Vi har 2 warservere og en 80 slots ventrilo server. Highskilled. For try snakk med Calsium på mIRC. Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 eg får bare velga og vraka, har fått tilbud om try fra 5 klaner nå Lenke til kommentar
LuRiOuS Skrevet 22. april 2005 Del Skrevet 22. april 2005 Søren, du får bare velge og vrake da... Men hvis du er interresert kan du bare maile meg, du kommer rett inn, ingen trial... Lenke til kommentar
pr0xy H4xx0r Skrevet 22. april 2005 Forfatter Del Skrevet 22. april 2005 Søren, du får bare velge og vrake da...Men hvis du er interresert kan du bare maile meg, du kommer rett inn, ingen trial... legg meg til på msn så snakker vi der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå