zits Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg har en Bitspower Silent Strom og syns denne ikke kjøler bra nok. CPU tempen ligger på 45 og jeg syns dette er mye i forhold til størelsen på vifta. Har noen andre erfaring med denne vifta? Kan noen hjelpe meg med å få den til å gå fortere? Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hei, tror du må beskrive hardware litt næmer, si hvilken utgave av kjøleren du har, og er dette load eller idle temperatur? Lenke til kommentar
zits Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Hei, tror du må beskrive hardware litt næmer, si hvilken utgave av kjøleren du har, og er dette load eller idle temperatur? Dette er load tror jeg. det er når jeg starter maskinen. Jeg har ett MSI k8m Neo-v HK. CPU: AMD Athlon 64 3000+ 2Ghz s754 Ram: Twinmos 512Mb Her er en link til kjølern på komplett: https://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=306555 Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hvor er det du måler tempen? Den som står i bios, digitalt termometer eller software? Du er også sikker på at du har festet den skikkelig og ikke hatt for mye eller for lite kjølepasta på? Lenke til kommentar
zits Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Jeg leser det i bios. Jeg har festet den sikkelig, og jeg brukte den kjølepastaen aom fulgte med. det var en liten pose. ikke så mye egentlig Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg leser det i bios. Jeg har festet den sikkelig, og jeg brukte den kjølepastaen aom fulgte med. det var en liten pose. ikke så mye egentlig Det skal ikke være mye heller.... Bare et tyyynt lag. Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 45C på det oppsettet er ikke så ille, er nok til og med en del høyere under load. Er dette ved laveste setting så tror jeg du kan være rimelig fornøyd. Hovedkort avlesning av Temp stemmer ikke alltid, så ta alle temps med en liten klye salt. Lenke til kommentar
zits Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Jeg fikk ned cpu tempen ned med 10c ved å starte psu vifta viste ikke att man måtte plugge den inn i HK Takk for informasjonen Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 Har du et bilde ellert link til den kjøleren? (jeg er ikke så godt i norsk men det gjør ikke så farlig) Lenke til kommentar
zits Skrevet 16. april 2005 Forfatter Del Skrevet 16. april 2005 Har du et bilde ellert link til den kjøleren?(jeg er ikke så godt i norsk men det gjør ikke så farlig) Ja her: https://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=120681&cks=SER Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 16. april 2005 Del Skrevet 16. april 2005 (endret) Det var link til en cheaftec strømforsyning på 360W Så er det den som står for kjølinga av CPUen og du får 45 grader på dn dag har du bra kjøleribbe på den. Jeg fant den og den skal ha samme ytelsen som zalman sin kjøler. Endret 16. april 2005 av perpyro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå