Myklebust89 Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Tok meg en tur rundt om i fjæra på fredag, og i mangel av virkelig spennende motiv, tok jeg et bilde av dette gamle naustet, men noen rustede kai-deler i forgrunn. Kanskje et kjedelig motiv, men vil gjerne ha kritikk uansett. edit: omformulering Endret 11. april 2005 av Burner89 Lenke til kommentar
1234567890qwertyuio Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Syns det burde vert omvendt, naustet skarpt og de rusta greiene uskarpt. Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Syns det burde vert omvendt, naustet skarpt og de rusta greiene uskarpt. Enig. Det ble liksom litt "feil" når nauset var så uklart. Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Jeg er ikke overbevist, uklare objekter som kommer foran motivet virker ofte mer forstyrrende enn hvis de er helt i fokus. Jeg likte bildet, men ville kansje prøvd en del andre løsninger enn jerndelene. Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 11. april 2005 Rapporter Del Skrevet 11. april 2005 Enig i at naustet burde vært skarpt mens den rustne bolten burde være uklar. Ja uklare objekter foran motivet kan være forstyrrende, men tror ikke dette er et slikt tilfelle. Lenke til kommentar
Myklebust89 Skrevet 12. april 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Ok, får tralle meg en tur bortover fjæra igjen da. Får bare håpe været holder seg til jeg kommer meg hjem fra skolen. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Synes bildet er fint som det er. Med festet i (dårlig) fokus, og naustet i bakrunn..... F828 Lenke til kommentar
Kjetil-H Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Jeg tror ideen du har forsøkt å formidle kommer litt dårlig frem fordi bildet er en tanke undereksponert. Hvis du åpner eksponeringen et hakk og tilfører en mild dose USM, blir resultatet endel bedre, såvidt jeg kan se Jeg var litt konservativ med oppskarpinga, da ramma laget litt krøll, og jeg egentlig bare ville vise et forslag Mvh Kjetil Lenke til kommentar
F828 Skrevet 12. april 2005 Rapporter Del Skrevet 12. april 2005 Jeg tror ideen du har forsøkt å formidle kommer litt dårlig frem fordi bildet er en tanke undereksponert. Hvis du åpner eksponeringen et hakk og tilfører en mild dose USM, blir resultatet endel bedre, såvidt jeg kan se Jeg var litt konservativ med oppskarpinga, da ramma laget litt krøll, og jeg egentlig bare ville vise et forslag Mvh Kjetil Bra red. Ville hatt det med enda mer diffus bakgrunn. Bilde som kan romme mange tolkninger. F828 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå