Jimmy Pop Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Hadde ikke det vært en kul ide å kunne skrive inne litt om utdanningen / erfaringene man har i sin egen profil? Ja, og hardware specs... Slik at de som ville lese om hva de har gått på og slikt, hvilke utdanning pluss pluss.. Jeg er litt nysgjerrig på noen. Men ikke vis meg noen link til denne, eller lgnende! Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 det synes jeg også høres ut som en god idè! Lenke til kommentar
shahin Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Ja, dette var en g0d idè :smile: Lenke til kommentar
amund Skrevet 5. juli 2002 Del Skrevet 5. juli 2002 Quote: Jimmy Pop skrev (2002-07-05 00:17):Hadde ikke det vært en kul ide å kunne skrive inne litt om utdanningen / erfaringene man har i sin egen profil? Absolutt en mulighet. I øyeblikket har jeg imidlertid ikke lyst til å gjøre endringer før jeg har bestemt meg for om vi skal oppgradere til phpBB2 eller ikke. Det blir så mye dobbeltarbeid ut av det. Tipset er iallefall notert, så får vi se hvordan det uttarter seg :smile: Mvh, Amund Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 3. oktober 2002 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2002 Hvordan har det utartet seg? Lenke til kommentar
Cursed Skrevet 3. oktober 2002 Del Skrevet 3. oktober 2002 ja, hva har skjedd? jeg har lyst til å brife med pc'n min alle mulige steder! Ps. trykker du på linken under her, må du ikke bli _for_ misunnelig da. :smile: _________________ Min PC! [ Denne Melding var redigert av: Cursed på 2002-10-03 23:43 ] Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 6. oktober 2002 Del Skrevet 6. oktober 2002 Det uttarter seg vel lite atm.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå