Gå til innhold

Broken Blade - Latterlig


Anbefalte innlegg

Slik som serveren er nå så er det på grensen til tragisk. Samle 200-300 folk til raid, og så klikker serveren? Er ikke barebare og samle så mye folk.

 

Hvordan har blizzard tenkt av man skal raide byer? 5man party? Kjøre Thrall solo?

 

Atm klikker den så mye at det er "standard" og at vi må akseptere det.

 

Eller feks i går skulle vi ta stratholme. Etter å cleanet hele veien til scarlet folka klikker servern. 2timer og 5gull i reperasjoner uten å treffe en eneste boss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, ja. Dette var rimelig latterlig. Jeg var nå utafor IF i går kveld nå raidet tok sted. Skjønte ikke hva alle snakket om og stod halveis nedi bakken utafor IF da plutselig ALLE blir synlige. Dette kom og gikk om jeg kunne se folk eller ikke.

 

Jeg stod der i 10-15 minutter og klarte å få inn en eneste backstab (som critta=))

Egentlig er det bare å la de angripe, de lagger og dør av vakter uansett :D

Lenke til kommentar

Før det store raidet mot IF i går kveld var servern helt fin.

I Hillsbrad var det et raid som pågikk i rundt 2timer.

Frem og tilbake fra tarren mill til southshore, gjennomsnittelig 100+- players som var på ett sted...

 

Pingen min lå på rundt 200, men var oppimot 600 på slutten.

Ikke så galt til å være BB det nei.

Lenke til kommentar
Er jo noen av oss som faktisk starta på BB de første dagene før den ble helt overpop. og da ;)

jamen, seriøst, kva forventet du når du joiner den offisiele serveren til alle mulige land?

1) Horribel dårlig englesk til folka som spiller der, i den grad de kan englesk.

2) Masse "Hvorfor skal jeg gidde å snakke englesk i general chat når dette er vår offisielle server".

3) Og enda flere "Menne.... dette er _vår_ offisielle server så hvorfor?!".

 

etc ....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...