Howard Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Månedens Catalyst-oppdatering ATIs månedlige oppdatering av drivere for grafikkort er et faktum. Catalyst 5.4 kan nå lastes ned fra ATIs hjemmeside. Les artikkelen her Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 I Soviet russland, oppdaterer Ati DEG! Lenke til kommentar
Kimme Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Fiks linkene på denne artikkelen. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Nye og oppdatérte drivere er bra. Men jeg mener at spillutviklerene burde fikse kompabilitétsproblemer med skjermkort. (men det er min mening...) Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Nye og oppdatérte drivere er bra. Men jeg mener at spillutviklerene burde fikse kompabilitétsproblemer med skjermkort. (men det er min mening...) Det kommer jo an på hvem som har gjort feilen. Om spillutviklerne benytter API'et/driveren i henhold til spesifikasjonen og en feil oppstår så er det jo ikke deres feil. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Samtidig har ATI lansert en ny og endelig Catalyst-driverversjon for 64-bit-versjonen av Windows XP. Bra! Får håpe 64bit-driverene er så bra programmert at de gir bortimot samme ytelse som de gamle 32bit driverene. Godt å se at det endelig kommer drivere nå som Windows XP 64bit endelig er i produksjon. Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Samtidig har ATI lansert en ny og endelig Catalyst-driverversjon for 64-bit-versjonen av Windows XP. Da instaleres winxp-64 snart.... OT: Er nVidia nForce64 driveene bug-free? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 OT: Er nVidia nForce64 driveene bug-free? Praktisk talt er ingenting totalt feilfritt. Men vi kan jo håpe at disse nye driverene har ganske få og minimale feil. Jeg har ikke hørt noe konkret om kvaliteten på disse driverene siden de er helt ferske, men det dukker vel opp noen rapporter utover måneden. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hadde noen problemer med instalasjonen av disse driverne, måtte sørge for å fjerne alt av de gamle før jeg fikk til å fungere. Igjen er drivercleaner et genialt program som fikser det meste, bare husk å bruke cab rensinga også når problemet er ute Lenke til kommentar
G Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hadde noen problemer med instalasjonen av disse driverne, måtte sørge for å fjerne alt av de gamle før jeg fikk til å fungere. Igjen er drivercleaner et genialt program som fikser det meste, bare husk å bruke cab rensinga også når problemet er ute drivercleaner, er det fra ATI? Eller hvor finner en den? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 drivercleaner, er det fra ATI? Eller hvor finner en den? http://www.drivercleaner.net/ Lenke til kommentar
Slefve Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Husk a legge den shortcuten til drivercleaner et sted om dame ikke finner den. Blir bare tull. Jeg lover *Edit Leif Endret 11. april 2005 av Slefve Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå