Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ISP valg - Stabilitet viktigst


Anbefalte innlegg

Finnes det ISP'er som leverer meir enn 256 opp, som har "landsdekkende" dekning.

Her på berget finnes det ikkje NGT eller Lyse eller andre herligheiter.

 

I dag har eg ADSL fra Telenor, men skal kvitte meg med fasttelefonen, og kun ha ip telefon og breibånd.

 

Har lurt på og bare kvitte meg med fasttlf (isdn) og forsette og ha ADSL fra Telenor.

Da blir vel prisen pr måned for 2mbit 610 kr.

 

Vi ringer ikkje mykje, så det er ein fordel for oss og betale for bruk, og ikkje fast mnd avgift.

 

 

Det som bekjymrer meg er up speeden på linja til telenor. Skulle gjerne hatt den litt kjappere.

 

Edit: NGT eller Bluecom har ikkje infrastruktur i sentralen.

Endret av Cornel
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bluecom har ikkje infrastruktur, aka samme pris/hastigheit som Telenor, og da gidder eg ikkje skifte.

 

Har 0 problemer med Telenor.

 

Derimot kunne Direct Connect levere til meg, og dei har 448 i upload... Men det får vel kanskje snart Telenor kunder også?

Når man ikkje har fasttelefon så kjem jo dei 60-70 kronene i tillegg hjå alle opratører.

Lenke til kommentar

Har selv linje fra Catch på hybelen. Har hatt den siden november i fjor, og har enda ikke opplevd en eneste gang å ha nedetid på den. Prisene til Catch er dog ikke så hyggelige. Selv valgte jeg dem fordi de ikke krever at man betaler 79 kr per månde til Telenor fordi jeg ikke har fasttelefon innlagt.

Lenke til kommentar
Bluecom har ikkje infrastruktur, aka samme pris/hastigheit som Telenor, og da gidder eg ikkje skifte.

 

Har 0 problemer med Telenor.

 

Derimot kunne Direct Connect levere til meg, og dei har 448 i upload... Men det får vel kanskje snart Telenor kunder også?

Når man ikkje har fasttelefon så kjem jo dei 60-70 kronene i tillegg hjå alle opratører.

Den vil sannsynligvis øke til 384 for telenorkunder.

 

Det Direct Connect selger (det med 448 upload) er premium linjen til Jara. Telenor Privat tilbyr etter det jeg vet ikke premium linjen (fra Jara) til privat personer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...