rvenes Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hallois. Finnes det adaptere som gjer at man kan koble isdn telefon på analoge linje? Det finnes andre vegen. Forventer ikkje at alle funksjonene skal virke, men det hadde vore genialt om det hadde gått an! Har nemlig Telenor heime, og vil gjerne kvitte oss med fasttelefon. Har ein slik telefon heime. Denne telefonen er digital dect styr, så mulig eg kun må kjøpe ny analog base, også koble den til ip telefon adapteret. Kva blir best? kva finnes. Lenke til kommentar
muffe Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Nei, analogt til ISDN finnes ikke. Du må nok finne deg i å kjøpe nytt. Lenke til kommentar
phnx85 Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Da Mamma og Pappa gikk over til analog fra ISDN så trengte de kun å kjøpe en ny basestasjon for å få det trådløse håndsettet til å fungere. Det var Siemens Gigaset, men jeg husker ikke modell nummerene. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Det samme var det eg tenkte på nå. Det er jo Dect standard, og den kan du jo koble opp mot ein analog base som benyttar dect også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå