gulveis Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hei! Jeg har et 512 MB (MMC) minnekort til min Siemens SX1. Lurer på om de 2048MB minnekortene (MultimediaCard) fungerer til denne tlf eller ikke? Lenke til kommentar
molna Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Den støtter uendelig store MMC-kort sålenge kortene holder seg til den opprinnelige MMC-standarden. Har ikke hørt om noen som har prøvd 2Gb enda. 1Gb funker i allefall fint. Lenke til kommentar
gulveis Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 takk for svar! Lenke til kommentar
Bunchie Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Den støtter uendelig store MMC-kort sålenge kortene holder seg til den opprinnelige MMC-standarden. Det blir litt problematisk med minnekort over 2GB, for da vil man også trenge et nytt filsystem. Lenke til kommentar
molna Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 gulveis: jeg har nå testet et 2Gb MMC på min SX1 og det funker uten problemer Kortet jeg har er lagd av TEC og er kjøpt fra mobiltec24.de Lenke til kommentar
gulveis Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Takk for svar Molna! Kjempefint med sånne ressurspersoner! Dette liker vi! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå