Simkin Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Har nå installert Sygate Firewall, og har ikke hatt noe som helst problemer med verken popup eller virus på 2 dager(scanna pc'n med Webroot Spysweeper og for første gang, ingen virus eller noe som helst på søket ).. og internetten fungerer for første gang helt fint og på full hastighet på begge pc'ene.. kan jeg nevne att jeg har vært VELDIG plaget med virus, treig pc, treig internet og ikke minst pop up!! (noe som kom omtrent hele tida).. og jeg har prøvd alt av spyware cleanere.. var nesten så jeg bare ga opp.. så til dere som sliter med virus og pop up så anbefaler jeg Sygate på det Sterkeste!!!! bruker også Avast! Antivirus, som ser ut til og fungere meget bra jeg bruker home edition som er gratis, du får også en pro version som koster penger, men den gratis versionen virker som sagt MEGET bra, du finner den her http://www.sygate.com/firewall/ Endret 11. april 2005 av Freeman84 Lenke til kommentar
So|o Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Har også gode erfaringer med Sygate. En annen viktig ting for å unngå spyware og virus er å sørge for at windows alltid er oppdatert med de nyeste oppdateringene. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Selvfølgelig bruker jeg Sygate Den beste brannmuren jeg har prøvd. En annen viktig ting for å unngå spyware og virus er å sørge for at windows alltid er oppdatert med de nyeste oppdateringene. Gjør aldri det, men jeg får ikke flere virus og slikt enn alle andre. Viktig å ikke bruke IE! , ellers så sliter man litt! Lenke til kommentar
riktig Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Sygate er genial. Nesten utrolig at et sånt program er gratis. Og ja, det er veldig viktig å oppdatere Windows, da slipper du unna veldig mye dritt. Bare brannmur holder ikke. Oppdater Windows Bruk Opera eller Firefox Installer en bra brannmur Ha en router med brannmur Spywarefjerner Antivirus Da er man temmelig safe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå