Ar`Kritz Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Ved brusflaske, og med den levende kattesekken i bakgrunnen: EDIT: crappy kamera + crappy fotograf = slike bilder... Endret 13. april 2005 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
abcde Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Hei.. Ble plutselig ganske interessert i denne maskinen. Men har et par spørsmål: 1. Når du nevner harddisk støy, er det suse lyd eller en høyfrekvent pipelyd? 2. Hvilket materiale er den laget av? Er den solid? 3. Hvordan er skjermkvaliteten i forhold til andre bærbare pcer? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 (endret) Harddisk-lyden er en lav susing, med litt svak knatring når den jobber. Kvaliteten virker svært bra og ganske solid, men plastikk er og blir plastikk. Skjermen har ganske laber innsynsvinkel, og er litt plaget av gjennomskinn nederst, men jeg har sett verre. Har ikke testet å se film på den enda, så jeg skal fyre opp Matrix Revolutions litt senere. Edit: Akkurat nå sitter jeg og brenner en DVD på den via nettverket (4x hastighet). Resultatet på den kan jo bli interessant... Endret 13. april 2005 av Ar`Kritz Lenke til kommentar
abcde Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Takker for raskt svar:) Men lurer på en ting til: Hvordan er kvaliteten på tastaturet? Støyer det? Hva med muse knappene? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 13. april 2005 Del Skrevet 13. april 2005 Tastaturet er et helt standard laptop-tastatur, om enn kanskje litt mindre. Altså "laptoptastatur-støy". Ikke problematisk for min del. Musetastene er SMÅ, og har en ganske høy lyd. Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 13. april 2005 Forfatter Del Skrevet 13. april 2005 @Ar`Kritz Mange takk for dine bilder og svar på mine spørsmål.... Blir en telefon til Dell i morgen ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå