richardchristy Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 ...hva med en runde golf? Lenke til kommentar
Blib Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 (endret) Laster ned programmet selv nå. Er det noe bedre enn andre slike programmer som KeyHole eller noe, for dere som har testa det? Endret 10. april 2005 av Blib Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 ..hvor var det jeg parkerte båten nå igjen? Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 ...rundkjøring, American style. Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 ..Alcatraz Island. For dere som har sett The Rock! Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Dette må lastes ned! Hvor omfattende er dette programmet? Kan jeg zoome inn på Asker for eksempel? Lenke til kommentar
underground Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Dette må lastes ned!Hvor omfattende er dette programmet? Kan jeg zoome inn på Asker for eksempel? Tror ikke det finnes nøyaktige bilder fra norge i det hele tatt. fordi det er flyfoto og statens kartverk er ikke villig til og gi de ut. Edit: var ikke det i keyhole som jeg har testa før. Endret 11. april 2005 av underground Lenke til kommentar
underground Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Testa med tnt2 ultra og får feil om at programmet ikke finner riktig grafikk adapter. Har de riktige og nyeste driverne installert og directx 9.0C installert. noen andre som ikke får det til og fungere? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Morsomt, veldig morsomt. Skulle selvfølgelig ønske bildene av Norge var like detaljerte, alltid kjekt å zoome seg inn på sitt eget hus. Men nå har jeg alltid hatt lyst å reise i USA, så dette er veldig tilfredsstillende EDIT: Litt mye smilyer....må skjerpe meg! Endret 11. april 2005 av smetho Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Se verden i 3D Det som kanskje er morsomst med World Winds er 3D-biten. Siden mesteparten av NASA sin geografiske informasjon, og sattellittbilder, også er topografisk - har du muligheten til å dra på en sidelengs reise over Kilimanjaro eller hele veien gjennom Grand Canyon. Dette burde oppleves! Hvordan får man til dette? Lenke til kommentar
smetho Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Man holder inne den ene musetasten (syns å huske det var den høyre) og så drar du bildet slik at kamera-vikelen blir mer fra bakken og utover landskapet Om du skjønner... Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Takker Den 3D biten var jo meget stilig Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 det eneste problemet er at det veier over 170 MB er dette en vanlig måte å skrive dette på? Veier programmet 170 mb? Hvordan veier man et program? *flire* Laster ned programmet nå. Virker tøft! Herr Brun Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Det mest komiske i den setningen er vel at de syntes 170 MB er mye Lenke til kommentar
donald D Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Dette høres helt vilt ut *laster ned* Lenke til kommentar
sull Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Hvilket av programmene Keyhole PRO og NASA World Wind syns dere er best? (For å svare må dere ha prøvd begge programmene ) Endret 11. april 2005 av sull Lenke til kommentar
ttt Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 dette må prøvast. håper at det kjem fleire detaljerte kart frå heile verda etter kvart. Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Hei! Har lyst på dette programmet , virker veldig bra! Tror dere jeg klarer å kjøre det på maskinen min, oppfyller neste alle kravene i system kravene unntatt grafikkortet. Har et integrert "grafikkort" (intel Extreme Graphics, tror jeg) med 64 mb ram, har nemlig en Fujitsu-siemens. Tror dere det går? Lenke til kommentar
And1Baller Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Har lasta ned dette programmet men får ikke zooma inn som dere. Du ser ingenting, Hvis du zoomer inn på ett grønt landskap ser du bare fargen grønn. Du får ikke sett noen byer eller lignende. Hva må jeg gjøre ? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 15. april 2005 Del Skrevet 15. april 2005 Disse bildene som dere har tatt her, oppdaters de ofte, eller er det det samme bildet hele tiden ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå