Gå til innhold

kjiip fil

Anbefalte innlegg

jeg har en fil i xp som jeg ikke kan slette noen som har noen ide om hvordan jeg kan slette den (bruker ntfs)

den oppfører seg som om den ikke finnes.

når jeg prøver å ta den med norton sier den bare at filen ikke finnes

filnavn.

cp;d hpt tu[ac rap

type.

bitmap image

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk en infisert fil en gang....slettet den manuelt i explorer mens Norton Antivirus hadde boksen oppe som sa at filen var infisert.....dermed kunne ikke Norton slette den fordi den ikke fantes lenger...boksen kunne ikke lukkes pga. at filen ikke fantes...men etter en stund så kunne boksen lukkes...da hadde den innsett at filen var fordøyd :smile:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-04 22:53, Spaz skrev:

Hvis du har nero installert, åpne nero og "browse" til filen. Deretter skal det funke å slette den. Hvis ikke, må du prøve å boote i "safe mode" (trykk F8 rett før windows skal starte opp)

ingen av delene funker! i nero får jeg 'cannot delete file: cannot read from sourse disc'

når jeg høyreklikker på filen i win kommer det bare 'preview-edit-print-open with-send to'

ingen delete?

[ Denne Melding var redigert av: 555 på 2002-07-04 23:13 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-04 23:17, Spaz skrev:

Kjør full scandisk på harddisken for å se om den har noen skadede sektorer. Virker litt rart dette her

ingen feil. hmmmmmmmmmmmmmmmmm...................

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-05 00:30, eught skrev:

kan du flytte filen? hvis du kan, lag en ny mappe, flytt filen inn i mappen, skjul filen,ta av visning av skulte filer, slett mappen du laget

jeg kan ikke flytte den når jeg prøver skjer det ingen ting.

når jeg prøver totalmove kommer det 'only files/folders suported'

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...