Gå til innhold

Hardware.no: Overklokking.no har fått ny kaptein

Anbefalte innlegg

Hei alle sammen!

Etter snart 3 år som daglig leder, har jeg nå overlatt ansvaret til Erik J. Nilsen.

Årsaken til at jeg velger å gjøre dette, er at jeg ikke lengre har tid til å drive Overklokking.no slik jeg ønsker. Fulltidsjobb og familie krever sitt, og den lille fritiden jeg har ønsker jeg å benytte på det private plan.

Beslutningen har vært svært vanskelig å fatte. Å være daglig leder for Overklokking.no har vært utrolig moro og lærerikt. Jeg har fått mange gode venner og kontakter gjennom denne jobben, og det er naturlig nok ganske vemodig at det nå er over. Men - jeg tror jeg har gjort et klokt valg.

Erik er en person med utrolig mye energi, guts og arbeidslyst. At valget falt på ham var ingen tilfeldighet - Erik har lenge vist gode takter.

Jeg vil ikke trekke meg helt ut av Overklokking.no. Jeg kommer til å ta meg av vedlikehold og drift av siten, fortsette å jobbe med det nye designet og de tekniske løsningene som kreves der, samt ha en finger med i spillet på utvikling av diverse nye tjenester. Jeg ser heller ikke bort fra at det vil komme en og annen test eller artikkel fra min side. Skrivekløa har heldigvis ikke gitt seg helt! :)

Til slutt vil jeg få takke alle som har kommet med konstruktiv kritikk, som har mast på meg for å få på plass etterlengtede tester og artikler. Takk til de som har vært med Overklokking.no i den tiden jeg har hatt styringen. Det har vært grisemoro! :)

Ta godt imot Erik; Gi ham litt tid til å få oversikten, så vil han gjøre en fin-fin jobb!

Takk for meg!

PS: Om noen føler lyst til å drive med det vi gjør - ta kontakt med oss! Vi trenger ALLTID dyktige medarbeidere!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...
  • 4 måneder senere...

Da er det endelige valget fattet. Jeg har nå sagt opp min stilling i Overklokking.no, og fratrer fra og med i dag.

Takk til alle som har gitt gode tilbakemeldinger, tips, råd - og ikke minst lest artiklene mine i den tiden jeg har vært med i Overklokking.no! Det har vært meget hyggelig å være en del av gjengen! :)

Ha det bra! :cry:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...