norpheus Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Heisann! En kamerat av meg kjøpte seg et Bzerk kabinett fra digitalimpuls.no (link hos microplex) Monteringen gikk fint, forøverig et ganske stilig kabinett med mye bra finesser! Men så kom det til å plugge i strøm og div kabler til LCD displayet, her er det en kontakt jeg aldri har sett maken til! Slik ser den ut: link. Microplex beskriver denne kontakten som "hittil ukjent kontakt" i sin monteringsguide, og hvis du kikker på linken heter bildet "what_is_this.jpg". Noen som vet hvor man får tak i en overgang? Eller som kan fortelle meg hva den lilla kabelen er til? Hadde vært null probb å modde litt hvis jeg hadde visst hva den lilla kabelen var forno.... Takker for alle svar! Lenke til kommentar
Harry Heck Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 Det er hovedstømmen til LCDdisplayet. Du mangler en overgang, som du da tydeligvis ikke har fått med. Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 var sikker ikke komt den ledningen når dei sendte pakken.... han skal få den etter sendt vist han ikke fikk den sammen med kabiset... visst ikkje er det bare å sende en mail til dei han kjøpte det me...... har samme kabise Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. april 2005 Del Skrevet 27. april 2005 (endret) He he hvis du ser i den bruksanvisningen som ligger på www.mixroplex.no så kan du se at de også ikke finner ut hva den kabelen er til. Litt småsurt at det LCD displayet ikke funker da. Hadde planer om å kjøpe lignede kabis men hvis saken ikke funker som den skal gidder jeg ikke å betale for det. Endret 27. april 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå