TeppeTor Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hei, bare lurer på om dette skjermkortet (link nedenfor) vil kjøre wow fint? skal nemlig kjøpe nytt skjermkort til wow, vil dette skjermkortet duge da? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302976&cks=PRL Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hei, bare lurer på om dette skjermkortet (link nedenfor) vil kjøre wow fint? skal nemlig kjøpe nytt skjermkort til wow, vil dette skjermkortet duge da? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302976&cks=PRL ja det vil funke greit nok, men det er ikke et godt kjøp. Gå til Demo-skjermkort og Asus EN6600GT til 1495. DET er et godt kjøp, yter vel en 100% bedre enn det du viste, hvis ikke mer... Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 ja, man kan kjøre wow med det, men man får tak i bedre kort til den prisen. husk også at til den prisen er ikke 256mb ram noe pluss. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 husk også at til den prisen er ikke 256mb ram noe pluss. Kan ikke understrekes nok. aldri kjøp et kort på det nivået med mer enn 128mb ram. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Nå er det strengt talt ikke vits med skjermkort til wow da, for det bugger så mye uansett!! Kjøp heller et vanlig 9600xt (128mb) eller et annet demobrukt kort. med 256mb på et kort i den prisklassen får du treg ram, og vinninga går opp i spinninga. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Nå er det strengt talt ikke vits med skjermkort til wow da, Det har absolutt ingenting med saken å gjøre. Det var ikke det han spurte om. Ontopic: Har selv et 6600GT og det funker helt greit til WoW. Men det spørs hvordan resten av pc'n din er. Hadde vært greit å få vite litt specs. Lenke til kommentar
OgnOmm Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Nå er det strengt talt ikke vits med skjermkort til wow da, Det har absolutt ingenting med saken å gjøre. Det var ikke det han spurte om. Ontopic: Har selv et 6600GT og det funker helt greit til WoW. Men det spørs hvordan resten av pc'n din er. Hadde vært greit å få vite litt specs. Det var derfor jeg sa min mening om hvilket skjermkort jeg mener han bør ta, og ikke bare at wow bugger. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 wow suxxorr ffxi roxxorrrr Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Skal ikke rare skjerkortet til for at du kan spille WoW. Viktigere å ha masser av RAM og en ok cpu (samt kjapp og stabil ISP, seff). Ville vel ikke betalt 1k for et 9600kort nå nei, da hadde jeg heller lett på QXL. Tipper man får et pent bestemorkjørt 9800PRO-kort for rundt 1000kr, noe som er ypperlig for WoW. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 billigste 9600pro-kortet koster ~750, kjøp heller et 6600nongt får et slikt ned i 900 atm. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Hei, bare lurer på om dette skjermkortet (link nedenfor) vil kjøre wow fint? skal nemlig kjøpe nytt skjermkort til wow, vil dette skjermkortet duge da? http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=302976&cks=PRL ja det vil funke greit nok, men det er ikke et godt kjøp. Gå til Demo-skjermkort og Asus EN6600GT til 1495. DET er et godt kjøp, yter vel en 100% bedre enn det du viste, hvis ikke mer... Og 50% dyrere Det er ikke mye som skal til for WoW Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Nå er det strengt talt ikke vits med skjermkort til wow da, Det har absolutt ingenting med saken å gjøre. Det var ikke det han spurte om. Hørt om humor? Ironi? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Det er flott å kunne spille en MMORPG med fin grafikk, og med mitt oppsett kjører jeg full pupp på grafikken. Det er pent. Anbefaler altså på det sterkeste et 6600GT eller tilsvarende. Lenke til kommentar
TeppeTor Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Takk for all hjelpen gutta, masse fine svar. Sitter å ser på den 6600gt'en nå, må tilstå at jeg kjenner en liten draging til den. Men; Ser folk driver å snakker om en 6600gt-demo. Demo er at den bare er testet litt ikkesant? Kan dere forresten gi noen linker til den typen 6600gt dere mener? (og der den er billigst Forrestenh du som lurte på resten av pc'en min, i hovedsak: 512 mb ram 1,3 ghz prossesor amd athlon (litt lite ja, men må duge) Skal også sies at jeg er rimelig blakk, så kan ikke punge ut for dyre kort her nå (700-1500 kr er greit Endret 11. april 2005 av TeppeTor Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Med demo menes demovare (dvs b-vare) hos f.eks. Komplett eller Netshop, eller andre webshopper. Disse trenger ikke nødvendigvis være brukt, men er varer som av en eller annen grunn ikke kan selges for full pris. Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Takk for all hjelpen gutta, masse fine svar.Sitter å ser på den 6600gt'en nå, må tilstå at jeg kjenner en liten draging til den. Men; Ser folk driver å snakker om en 6600gt-demo. Demo er at den bare er testet litt ikkesant? Kan dere forresten gi noen linker til den typen 6600gt dere mener? (og der den er billigst Forrestenh du som lurte på resten av pc'en min, i hovedsak: 512 mb ram 1,3 ghz prossesor amd athlon (litt lite ja, men må duge) Skal også sies at jeg er rimelig blakk, så kan ikke punge ut for dyre kort her nå (700-1500 kr er greit komplett.no - demovarer - skjermkort - asus en6600GT Lenke til kommentar
blackbrrd Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 prisguide.hardware.no søk på 6600gt, er et til 1345,- eller noe sånt der Lenke til kommentar
TeppeTor Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Okei. Har bestemt meg for å kjøpe dette kortet: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text Ville bare dobbeltsjekke med dere. Har nemlig funnet ut av at Jeg må ha AGP kort (tror jeg). Fikk høre dette fordi jeg har: - Prossesor 1,3ghz AMD Athlon - Og hovedkortet mitt tar SD-Ram Vet desverre ikke helt hva hovedkortet mitt heter. Eller hvordan det er. Så hva syens dere, virker det som et bra kjøp? Eller er det noen som er uenige? Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Skal gå, men den prosessoren var ikke helt up to speed. Men WoW skal du klare å spille. For sikkerhetsskyld ville jeg ha sjekket om AGP-porten på hovedkortet ditt klarer 4x AGP. Tar jeg ikke feil så er de aller første AGP-portene på eldre hovedkort ukompartible med nyere kort..ville ha sjekket dette først selv om jeg er rimelig sikker på at det skal gå greit Lenke til kommentar
TeppeTor Skrevet 11. april 2005 Forfatter Del Skrevet 11. april 2005 Skal gå, men den prosessoren var ikke helt up to speed. Men WoW skal du klare å spille. For sikkerhetsskyld ville jeg ha sjekket om AGP-porten på hovedkortet ditt klarer 4x AGP. Tar jeg ikke feil så er de aller første AGP-portene på eldre hovedkort ukompartible med nyere kort..ville ha sjekket dette først selv om jeg er rimelig sikker på at det skal gå greit Ok, Men, hvordan sjekker jeg dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå