fxwz Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Imorgen skal jeg ha følgende prøve: "Final Exam 10th grade 2002 English Booklet Animals" Vi får lov til å ha med oss ett A4 ark med notater, men liksom dyr er ikke min greie idet hele tatt, og det at jeg skal fylle ett ark med notater skjønner ikke jeg da! Men finnes det noen på forumet så har en liten anelse om hva jeg skal igjennom, eller evt vet noe nyttig som jeg sikkert får bruk for i denne sammenhengen? Lenke til kommentar
jænzsn Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 hmm, du burde ha med en god del med grematikk, det teller ganske mye. Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 hmm, du burde ha med en god del med grematikk, det teller ganske mye. Gramatikk har jeg i elevboka! Lenke til kommentar
Post_Mortem Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 gjelder det dyr i et spesielt land? Jeg ville kanskje tatt for meg enten dyrene vi har her i norge, eller dyr i engelskspråklige land... Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Skriv om kjæledyret ditt- katta, hunden eller noe. Pleier å funke Lenke til kommentar
DigitaL BlasteR Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Heeeei, den prøven hadde jeg jo i 9. klasse. Fikk sånn booklet og stemplet notatark til tentamen. Tror det var en tidligere eksamen fra 10. klasse, den prøven. Hvis du er passe god i engelsk, har du ikke mye å bekymre deg for! Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 12. april 2005 Del Skrevet 12. april 2005 Tror faktisk jeg også har hatt samme temahefte. Er det blant annet en historie der hvor en fyr - som nettopp har fått seg to nye hunder - sloss mot en mountain tiger? Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 12. april 2005 Forfatter Del Skrevet 12. april 2005 Tror faktisk jeg også har hatt samme temahefte. Er det blant annet en historie der hvor en fyr - som nettopp har fått seg to nye hunder - sloss mot en mountain tiger? Stemmer! Men prøven er tatt og den gikk vel bra, selv om jeg bare skrev ei side! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå