danijo Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 klart beste film 2005 Var så fornøyd når jeg kom ut fra kinoen Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 zeph: Sin city comics kom før Max Payne spilla, tror heller det er Remedy som har henta litt inspirasjon fra Sin City... begge er jo "film Noir", selv om sin City var tegneserie da...og Max Payne ett spill Ja, eg er klar over det, formulerte meg sikkert litt feil. Eg spelte Max Payne før eg såg filmen eller hadde høyrt om Sin City, derfor opplevde eg det på den måten. Prøvde i allefall ikkje å hinte til at Sin City var MP-inspirert. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. juli 2005 Del Skrevet 29. juli 2005 Faen, hvis ikke Sin City kommer på kino her snart så ser jeg meg nødt til å laste den ned To uker med War of the Worlds etterfulgt av to uker med Batman Begins og nå tydeligvis etterfulgt av to uker med Fantasic 4! HVA FAEN SKJER MED VERDEN? Jeg vil se Sin City, Haikerens guide og Land Of The Dead, ikek fåkkings Fantastic 4! Dette er snart Åpen Linje materiale! ARGH! Lenke til kommentar
diversity Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Så den idag.. Jeg likte filmen godt Marv var klart den tøffeste Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 man så at tarantino hadde en finger med i filmen Er det bare jeg som ikke skjønner meg på denne(i følge hw.no) "åpenbare sannheten"? Hadde jeg ikke visst at QT hadde en gjesteregisserte den delen hvor Clive kjører med Benicio vekk fra Oldtown så hadde jeg jammen ikke tenkt videre over det heller. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 man så at tarantino hadde en finger med i filmen Er det bare jeg som ikke skjønner meg på denne(i følge hw.no) "åpenbare sannheten"? Hadde jeg ikke visst at QT hadde en gjesteregisserte den delen hvor Clive kjører med Benicio vekk fra Oldtown så hadde jeg jammen ikke tenkt videre over det heller. Jeg er helt enig med deg. Det minner meg litt om folk som mener at Guy Ritchie lagde Mean Machine... Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Tarantino fikk vel en dollar for det han gjorde i Sin City? Jeg syns at filmen var veldig bra, jeg trodde at den skulle bli kjedelig i slutten siden den var så lang, men det ble den ikke. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Tarantino fikk vel en dollar for det han gjorde i Sin City? De sier så, jeg har dog aldri sett dollaren. Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) man så at tarantino hadde en finger med i filmen Er det bare jeg som ikke skjønner meg på denne(i følge hw.no) "åpenbare sannheten"? Hadde jeg ikke visst at QT hadde en gjesteregisserte den delen hvor Clive kjører med Benicio vekk fra Oldtown så hadde jeg jammen ikke tenkt videre over det heller. jeg mente det når det gjelder valg av skuespillere. mange av skuespillerne som var med er skuespillere som tarantino har brukt i sine filmer. Endret 30. juli 2005 av LIRS Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Jeg mente det når det gjelder valg av skuespillere. mange av skuespillerne som var med er skuespillere som tarantino har brukt i sine filmer. Ehm, Bruce Willis og Michael Madsen? De er begge to store skuespillere som er mer kjent for andre roller enn de fra QT's filmer. No Sir, det er Robert Rodriguez som skal ha ALL æren for denne fantastiske filmen. Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 . No Sir, det er Robert Rodriguez som skal ha ALL æren for denne fantastiske filmen. ja ja Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 neh, Miller skal ha litt av creds også Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 neh, Miller skal ha litt av creds også Hehe, selvsagt. Det sier vel seg selv. Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 (endret) Hvor lenge varer Sin City? Syntes det gikk fort når jeg satt der i salen Kanskje fordi den var så bra? Endret 30. juli 2005 av wolfenkill Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 30. juli 2005 Del Skrevet 30. juli 2005 Hvor lenge varer Sin City? 124 min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå