Gå til innhold

Sin City - Beste film 2005?

Togo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så filmen i går, elsket den rett og slett.

Likte stemmene i bakgrunn, utrolig spesiell film.

Håper det kommer flere slike filmer (bare ikke for mange)

Dette er garantert en av de beste filmene jeg har sett.

Marv... Han spilte utrolig bra, likte han best i filmen.

Og Nancy :love:

Var noen ting som så utrolig ondt ut :p Måtte sjekke om alt var der av og til :D

Anbefaler folk å se Sin City

Lenke til kommentar

Rettelse: dama er så digg.

Jeg har ikke lest noen av tegneseriene, men er det fare for at Sin City 2 og eventuelt 3 tapper ut det som er av mulig handling, og de flopper litt, som Matrix-oppfølgerne? Eller er det masse å ta av, så Sin City 2 og 3 kan bli like bra som den første?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke lest noen av tegneseriene, men er det fare for at Sin City 2 og eventuelt 3 tapper ut det som er av mulig handling, og de flopper litt, som Matrix-oppfølgerne? Eller er det masse å ta av, så Sin City 2 og 3 kan bli like bra som den første?

Frank Miller skal visstnok skrive nye tegneserier som kommer i hyllene før filmene som skal basere seg på dem. Iallefall delvis, tror 2'eren også skulle ha materiale som ikke kom med i denne (husker ikke)

zeph: Sin city comics kom før Max Payne spilla, tror heller det er Remedy som har henta litt inspirasjon fra Sin City... begge er jo "film Noir", selv om sin City var tegneserie da...og Max Payne ett spill :hmm:

Lenke til kommentar

Frank Miller skal visstnok skrive nye tegneserier som kommer i hyllene før filmene som skal basere seg på dem. Iallefall delvis, tror 2'eren også skulle ha materiale som ikke kom med i denne (husker ikke)

zeph: Sin city comics kom før Max Payne spilla, tror heller det er Remedy som har henta litt inspirasjon fra Sin City... begge er jo "film Noir", selv om sin City var tegneserie da...og Max Payne ett spill :hmm:

Er ganske sikker på at Max Payne skaperne har selv sagt de var inspirert av Sin City tegneseriene.

Lenke til kommentar
synes det var en blanding av

-pulp fiction

-kill bill

-max payne

-sky captain and the world of tomorow

synes filmen var konge

man så at tarantino hadde en finger med i filmen

Tarantino gjorde bare litt i filmen, tror det var i den scenen der Del Toro sitter med det pistolgreiene i hodet og prater med Clive Owen i bilen, ikke mer enn det.

Lenke til kommentar

Frank Miller har grådig mye bra stoff på lager. Har selv lest alt som er å oppdrive av han, og har gledet meg til denne filmen lenge. Kan si så mye som at det er mye mer å ta av av materiale. Savnet spesielt en episode fra tegneserien der man får se mye mer til Miho og det betyr som oftest bare en ting: mer vold!

Jeg tror eventuelle oppfølgere kan bli veldig bra, men de må gjøre noe mer. Synes ikke det holder å bare fortsette samme løpet de har gjort med SinCity1 og kopiere enda flere av tegneseriene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...