Peri Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Likte best marv og jackie boy jeg. Sinnsykt rå film, lett beste i 2005 sålangt. Ser ut som de skal lage Sin City 3 også! http://www.imdb.com/title/tt0458482/ Lenke til kommentar
Knut Marius Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Har ikke fått sett Sin City enda, men det står høyt på plakaten over gjøremål! Var forresten og så Batman Begins i går. Den likte jeg veldig godt! De som har sett begge: Hvilken likte dere best? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Sin city, uten tvil. Synes ikke BB var så utrolig som folk sier... Grei nok underholdning, men ikke mer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Knallbra film! Minna meg om Kill Bill. Den beste eg har sett til no i år. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Likte den filmen forferdelig godt Jeg har mange syke tanker i hodet mitt og den filmen der stimulerte alle sammen Dumt at det er så skjelden at Amerikanerne får ut en slik perle Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Likte best marv og jackie boy jeg. Sinnsykt rå film, lett beste i 2005 sålangt. Ser ut som de skal lage Sin City 3 også! http://www.imdb.com/title/tt0458482/ ehhhr, hva skjedde med 2'ern ? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 den var vel bekrefta før dette om 3'ern ble nevnt av Peri? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) Ahhh ok, men uansett: YEY Endret 20. juli 2005 av P-in-P Lenke til kommentar
Thomas J.L Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Så filmen i går, elsket den rett og slett. Likte stemmene i bakgrunn, utrolig spesiell film. Håper det kommer flere slike filmer (bare ikke for mange) Dette er garantert en av de beste filmene jeg har sett. Marv... Han spilte utrolig bra, likte han best i filmen. Og Nancy Var noen ting som så utrolig ondt ut Måtte sjekke om alt var der av og til Anbefaler folk å se Sin City Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Max Payne-effekten er så digg. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Rettelse: dama er så digg. Jeg har ikke lest noen av tegneseriene, men er det fare for at Sin City 2 og eventuelt 3 tapper ut det som er av mulig handling, og de flopper litt, som Matrix-oppfølgerne? Eller er det masse å ta av, så Sin City 2 og 3 kan bli like bra som den første? Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Så den for et par dager siden, jeg skjønte ikke så veldig mye. Dn var grei, syk og rar. Likte den ikke noe spes, men jeg må sikkert se den engang til for å sette meg mer inn i den... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Rettelse: dama er så digg. Jeg har ikke lest noen av tegneseriene, men er det fare for at Sin City 2 og eventuelt 3 tapper ut det som er av mulig handling, og de flopper litt, som Matrix-oppfølgerne? Eller er det masse å ta av, så Sin City 2 og 3 kan bli like bra som den første? Frank Miller skal visstnok skrive nye tegneserier som kommer i hyllene før filmene som skal basere seg på dem. Iallefall delvis, tror 2'eren også skulle ha materiale som ikke kom med i denne (husker ikke) zeph: Sin city comics kom før Max Payne spilla, tror heller det er Remedy som har henta litt inspirasjon fra Sin City... begge er jo "film Noir", selv om sin City var tegneserie da...og Max Payne ett spill Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. juli 2005 Del Skrevet 27. juli 2005 Synes Sin City var dødsbra jeg! Utrolig bra laget! Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Ligger på min top 10 hvertfall... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Rettelse: dama er så digg. Jeg har ikke lest noen av tegneseriene, men er det fare for at Sin City 2 og eventuelt 3 tapper ut det som er av mulig handling, og de flopper litt, som Matrix-oppfølgerne? Eller er det masse å ta av, så Sin City 2 og 3 kan bli like bra som den første? Frank Miller skal visstnok skrive nye tegneserier som kommer i hyllene før filmene som skal basere seg på dem. Iallefall delvis, tror 2'eren også skulle ha materiale som ikke kom med i denne (husker ikke) zeph: Sin city comics kom før Max Payne spilla, tror heller det er Remedy som har henta litt inspirasjon fra Sin City... begge er jo "film Noir", selv om sin City var tegneserie da...og Max Payne ett spill Er ganske sikker på at Max Payne skaperne har selv sagt de var inspirert av Sin City tegneseriene. Lenke til kommentar
LIRS Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 synes det var en blanding av -pulp fiction -kill bill -max payne -sky captain and the world of tomorow synes filmen var konge man så at tarantino hadde en finger med i filmen Lenke til kommentar
viranth Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 synes det var en blanding av -pulp fiction -kill bill -max payne -sky captain and the world of tomorow synes filmen var konge man så at tarantino hadde en finger med i filmen Tarantino gjorde bare litt i filmen, tror det var i den scenen der Del Toro sitter med det pistolgreiene i hodet og prater med Clive Owen i bilen, ikke mer enn det. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 28. juli 2005 Del Skrevet 28. juli 2005 Rettelse: dama er så digg. Jeg har ikke lest noen av tegneseriene, men er det fare for at Sin City 2 og eventuelt 3 tapper ut det som er av mulig handling, og de flopper litt, som Matrix-oppfølgerne? Eller er det masse å ta av, så Sin City 2 og 3 kan bli like bra som den første? Frank Miller har grådig mye bra stoff på lager. Har selv lest alt som er å oppdrive av han, og har gledet meg til denne filmen lenge. Kan si så mye som at det er mye mer å ta av av materiale. Savnet spesielt en episode fra tegneserien der man får se mye mer til Miho og det betyr som oftest bare en ting: mer vold! Jeg tror eventuelle oppfølgere kan bli veldig bra, men de må gjøre noe mer. Synes ikke det holder å bare fortsette samme løpet de har gjort med SinCity1 og kopiere enda flere av tegneseriene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå