Döden Skrevet 23. april 2005 Del Skrevet 23. april 2005 Hva er galt med voiceoveren? Syns den passa fascistisk bra, spesielt i THGB. Tja, ikke nødvendigvis noe galt, men det kan bli litt for fremtredende på en måte. Det føltes litt unaturlig til tider og nesten som om vi var nødt til å få historien inn med te-skje til de grader. Slik følte jeg det hvertfall, selv om det også fungerte svært godt ved et par tilfeller. Lenke til kommentar
UAM Skrevet 25. april 2005 Del Skrevet 25. april 2005 Dette er en ekstremt stillig film. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Hva er galt med voiceoveren? Syns den passa fascistisk bra, spesielt i THGB. Tja, ikke nødvendigvis noe galt, men det kan bli litt for fremtredende på en måte. Det føltes litt unaturlig til tider og nesten som om vi var nødt til å få historien inn med te-skje til de grader. Slik følte jeg det hvertfall, selv om det også fungerte svært godt ved et par tilfeller. Følte det litt eg og ja, men som du sa det fungerte ganske godt ved eit par tilfeller. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 En ting jeg ikke helt forsto, var slutten. Da hun jenta snakker i mobiltelefon og blir overrasket/redd da hun treffer legen i heisen. Hvem er han, og hva var egentlig meningen med den scenen/slutten? Har aldri vært borti Sin City eller tegneseriene før, men dette var en veldig bra film jeg gjerne vil se flere ganger! Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Han "legen" i heisen er jo han leiemorderen fra starten av filmen. Dette indikerer jo at hora er dødsdømt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Nei, fysj. Jeg skal se den på kino, film er alltid best på kino... Ikke 8. Juli. Du kødder Jaja, får ta en tur til utlandet da.... Det er faktisk sant... Det er jo som å be alle laste den ned. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Nei nei, ikke be, men tvinge! Lenke til kommentar
hingsten Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Så jevlig synd at eg bur på ein dritt plass som Voss. Her kommer alle filmane 3mnd etter premiere datoen Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 (endret) Ah den filmen var genial, og ganske voldelig. Ikke den beste måte å kastrere en mann på nei. Synes at Mickey Rourke som spiller Marv var den kuleste fyren i hel efilmen i tilleg til tøffingen Willis da. I følge IMDB så kan vi forvente Sin City 2 i løpet av 2007, så her er det mye å glede seg til. Og det er en skam at filmen ikke har hatt premiere på norske kinoer ennå, man blir jo nødt til å laste filmen ned pga den lange ventetiden. Endret 26. mai 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 HER er den korrekte lenken til Sin City 2 på imdb. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) 15 år aldersgrense?! it creeped my out... "look at the heeeaads" /ot: til steffyboy, hadde ikke du en avatar for litt siden med han der kevin? Endret 19. juli 2005 av h3nrik Lenke til kommentar
Feh Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Synes ikke SC var så inmari bra jeg... Så den på kino på mandag, men jeg hoppet ikke opp og ned i stolen akkurat. Helt grei film, men ikke noe mer.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Knallfilm, 100% underholdning fra start til slutt. Dessuten så er det en fryd å se Rutger Hauer i storfilmer igjen. (Se også Batman Begins ) Lenke til kommentar
Dimitrij Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 (endret) Jeg selv så den på kino, og var storfornøyd Go Marv. Edit: Sorry Endret 19. juli 2005 av Dimitrij Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Dimitrij, les retningslinjene til dette forumet du... Eller bare fjern den øverste linjen din i innlegget over. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 skal vel se den snart tenker jeg Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Gledere meg til nr. 2 alt jeg. Fantastisk film. Lenke til kommentar
OscarWoHA Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 Jeg kjedet meg gjennom hele filmen. Skal se den en gang til. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 /ot: til steffyboy, hadde ikke du en avatar for litt siden med han der kevin? Stemmer, Kevin er sjefen. Lenke til kommentar
henrik_s Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 (endret) jeg syns nå at Benicio Del Toro var rå som Jackie Boy! edit: leif Endret 20. juli 2005 av h3nrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå