Togo Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Kom nettopp hjem fra kinoen, og jeg har bare en ting aa si: Makan for en film! Filmen er ingenting som jeg har sett foer. Minnet veldig om Max Payne, og dens film-noir type deal. Vil ikke gi noen spoilers for det norske publikummet, saa jeg faar bare si en ting: Gled dere Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Nå er ikke 2005 over enda. Men herregud for en kul film! Klart den beste amerikanske siden Kill Bill. Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Regner med at jeg tar meg en tur pa kino neste helg og ser Sin City... Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Jeg klarer ikke å slutte å se traileren. Sett den minst 40 ganger i dag. Det er meget mulig jeg bare er oppspilt fordi jeg så filmen i dag. Men det er nesten som Sin City småsloss litt med Princess Mononoke for topplassen på favorittlisten min! Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) Hvor sa du den? Befinner du ogsa deg utenfor Norges grenser? Edit: What did I say? Endret 11. april 2005 av Jonnar Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Filmen er knallbra Topper listen min for 2005. Tviler på at det kommer en film i 2005 som slår "Sin City", men den som venter får se Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Det er nok litt vel tidlig å kåre en film til årets beste film, men Sin City er nå i det minste den beste nye filmen jeg har sett på en stund.. Jepp, vi får vel se om ikke resten av året har noen gode filmer å by på får vi kårer SC til årets beste film. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 En meget god kandidat, iallefall. Det er en film jeg gledet meg utrolig til å se, og jeg ble absolutt ikke skuffet. Det er en sånn film man ikke vil skal ta slutt. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Denne filmen høres da utrolig bra ut. Jeg får.... ta meg en tur til USA og se filmen i morgen Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Hvor aktuell/kuul er den for en som ikke visste om eller har lest Sin City boken/bøkene? Jeg vet det er mange som gleder seg fordi den skal visstnok være så lik bøkene, og derfor er de glad, men for uvitende sjeler som meg da? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Har heller ikke lest Sin City (ikke særlig mye, iallefall), men filmen er like fullt helt genial. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Uten selv å ha sett den tror jeg faktisk de fleste vil like den. Nydelig på den visuelle fronten, en del kjent navn, fete karakterer, et lydbilde som overgår det meste, gjeste-regi av QT, Film-Noir-preg og sist men ikke minst; flere interrsante historier som foregår nettopp i Sin City. Dette er inntrykket jeg har fått av å se trailerne. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 hvilke sukespillere syns dere gjorde den beste jobben i filmen? Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Helt klart Mickey Rourke, men så passet han rollen som Marv nesten like mye som Arnold passet The Terminator. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Etter så god krittikk må jeg nesten haike med noen av dere over til USA! Nei, fysj. Jeg skal se den på kino, film er alltid best på kino... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 oh shit. jeg trodde det bare kom til å bli en film alla daredevil da jeg så late show med frk. murphy som er med i filmen. Men med Bruce Willis så må det jo nesten bli en bra film.. Når kommer den på kino? ser ut som om filmweb.no har litt deprisjonsproblemer akkurat nå.. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 www.bergenkino.no er nede, når kommer den til Norge? Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 (endret) www.bergenkino.no er nede, når kommer den til Norge? Mener å huske den har première 8. juli her til lands. Endret 11. april 2005 av Zaeira Lenke til kommentar
JimRamse Skrevet 11. april 2005 Del Skrevet 11. april 2005 Dette var helt klart den beste filmen jeg har sett til nå iår. Rett å slett helt genial. Å endelig en film som ikke er kuttet istykker for å få mest mulig bredt publikum. Her er det rå usensurert vold, selv om den som regel foregår i sort hvit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå