Croacker Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Hei. Jeg har hatt pc i mange år og har en del erfaring med at windows-performancen svikter etter en stund, jeg har nå reinstallert windows ME fordi ting begynte å svikte, jeg sletta windows katalogen og program files, deretter installerte jeg ME om igjen.. men da begynte de samme feilene om igjen, jeg får plutselig blåskjerm med noe feil med VCACHE og en hel del ulovlige operasjoner, jeg har scannet for virus, ingenting.. hva er galt? harddisken er relativt ny, ikke noen bad sectors.. litt lost files, men ikke noe ellers.. kan det være hovedkortet som svikter? dessuten har jeg problemer med å installere nytt software pga "corrupted cabinet" eller "low memory i disk swapping" men jeg har sjekket at det er nok i disk swapping! jeg prøvde å installere 98, men da fikk jeg blåskjerm før jeg i det hele tatt fikk startet 98 skikkelig (clean install) Kan det være hovedkortet? tusen takk for hjelpen på forhånd! Lenke til kommentar
Serqevx Skrevet 4. juli 2002 Del Skrevet 4. juli 2002 Skaff deg Windows 2000 eller XP og formater hele harddisken og installer et av disse to på en NTFS partisjon. Da burde du ha et litt mer stabilt system enn noe 9x greier... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå