Gå til innhold

Kontaktliste i Outlook forsvunnet?

Anbefalte innlegg

Hei..

Hadde et problem med den ene brukeren på PC'en min. Det var noe merkelig, men jeg løste det ved å kopiere alle filene fra den gamle brukeren og laget en ny bruker. Det så ut til å fungere greit. Skrivebordet og favoritter og alt sammen kom over til den nye.

Jeg får ikke logget på den gamle brukeren og den kan ikke slettes heller. Ett eller annet virus har tatt knekken tror jeg, men uansett..

Kontaktlisten i Outlook er EKSTREMT viktig for meg, kan IKKE miste den, men når jeg starter Outlook fra den nye brukeren, åpnes Office programmene som om de aldri hadde vært brukt før, og jeg m¨å gjennom veivisere på nytt.

Ingen av de tidligere innstillingene er for denne brukeren, og jeg trenger kontaktlisten min i Outlook.

Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Logg inn som administrator og søk etter *.pst filer. Den/De du finner kopierer du over på et fellesområde (Ev. et brukerområde for den nye brukeren) og importerer i Outlook'en til den nye brukeren. Har du Outlook 2002/2003 kan du også bare åpne *PST filen ved hjelp av "Fil - Datafilbehandling" uten å importere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...