Durabont Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Jeg ser at folk legger inn ganske store bilder, men jeg får bare lov til å legge inn 256K-bilder, og det blir jo ikke noe særlig bra når folk ikke kan se bildet i større format. Er det jeg som har gått glipp av noe, eller må man være VIP-medlem for å legge i "store" bilder. På forhånd takk Lenke til kommentar
rogerjo Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 De bildene jeg legger ut er på ca. 1000 pixler (i bredden). Filstørrelsen er på under 100k. Synes det er nok jeg. For store filer blir trege å laste ned for vurdering hvis man ikke sitter på bredbånds linje. Lenke til kommentar
dSRL Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Om du har hjemmeside eller lagret bildene på "hotell" kan du bare linke dit, slik at orginalbildet vises Lenke til kommentar
engekri Skrevet 10. april 2005 Del Skrevet 10. april 2005 Det er ikke problem å ha en fil på 4000X3000PX og fremdeles ha den under 256kb. men kvaliteten på filen kan diskuteres. Filer på 1024X768px kan lett komprimeres til ca 30kb uten at kvaliteten blir altfor kornete og dårlig. At noen har bilder som er svære, kansje 2,3 -4mb kommer av at bildene ligger på en anne sørver enn det bildene som ligger på akam.no ligger på Lenke til kommentar
Durabont Skrevet 10. april 2005 Forfatter Del Skrevet 10. april 2005 Takk for svarene. Da har jeg blitt litt klokere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå